Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Από υπεραυτοκίνητα μέχρι απλά σούπερ μίνι. Και από SUV και crossover μέχρι εξαιρετικά γρήγορα μικρομεσαία, το 2015 προσφέρει μοντέλα για όλα τα γούστα.
 

Honda Civic TypeR

Το νέο καυτό hatch – που αναμένεται στις Ευρωπαϊκές εκθέσεις μέσα στο χρόνο χρόνου – θα είναι το πιο εξτρίμ Type R όλων των εποχών, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη μάρκα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
'Ενας 2.0 i-VTEC κινητήρας τούρμπο, που αποδίδει ιπποδύναμη πάνω από 280 PS, προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις συγκριτικά με οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Type R – συμπεριλαμβανομένων όλων των γενιών του Civic, και των θρυλικών σπορ εκδόσεων των Integra, Accord και NSX.
Το Civic Type R θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου μπουτόν ‘+R’ της Honda. Αυτό βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και ενεργοποιεί το ‘+R‘ mode που υπόσχεται την πλέον συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται  με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση και με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πιο άμεσα  και μαζί με το νέο σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων - Adaptive Damper System, διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά.
Ένα ακόμα παράδειγμα της καινοτόμου φιλοσοφίας της Honda είναι το σύστημα διεύθυνσης’ ‘steer axis’. Για να υποστηρίξει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρου i-VTEC κινητήρα, το εμπρός σύστημα ανάρτησης του νέου Civic Type R περιλαμβάνει αυτό το πρόσθετο μηχανικό σύστημα με δύο βασιλικούς πείρους υποστήριξης. Αυτό ελαχιστοποιεί τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση και επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλεύεται πλήρως τις οδηγικές ικανότητες του αυτοκινήτου.
 

Mercedes-AMG GT

Με τη νέα Mercedes-AMG GT, η εταιρεία sport αυτοκινήτων Mercedes-AMG κινείται προς μία νέα, κορυφαία κατηγορία sport αυτοκινήτων. Το μοντέλο GT είναι το δεύτερο sport αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τη Mercedes-AMG. Ο σχεδιασμός με τον εμπρός κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα με διάταξη transaxle και η έξυπνη, ελαφριά κατασκευή από αλουμίνιο αποτελούν τη βάση για μία άκρως δυναμική εμπειρία οδήγησης. Ο επίσης νέος, εξελιγμένος κινητήρας AMG 4,0 l V8 biturbo υπογραμμίζει τις χαρακτηριστικές οδηγικές επιδόσεις της AMG. Πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα sport αυτοκινήτου σε εσωτερικά τοποθετημένους στροβιλοσυμπιεστές ("hot inside V") και λίπανση ξηρού κάρτερ, ο οποίος διατίθεται σε δύο βαθμίδες απόδοσης ισχύος: ως GT ισχύος 462 ίππων και GT S ισχύος 510 ίππων. Η νέα έκδοση GT συνδυάζει δυναμική οδήγησης και κορυφαίες επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου με αξιοθαύμαστη καθημερινή πρακτικότητα και αποδοτικότητα που θέτει νέα πρότυπα σε αυτήν την κατηγορία.
Με αναλογία ισχύος προς βάρος της τάξεως των 3,08 κιλών ανά ίππο, η Mercedes-AMG GT S ανεβαίνει με αυτοπεποίθηση στο βάθρο των νικητών της κατηγορίας της. Με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, όπως 3,8 δευτερόλεπτα από 0 στα 100 χλμ/ώ και τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώ, υπόσχεται επιδόσεις γνήσιου αγωνιστικού αυτοκινήτου. Η έκδοση GT αποδεικνύει επίσης ότι η οικονομική λειτουργία και οι υψηλές επιδόσεις μπορούν να συμβαδίζουν με κατανάλωση 9,3 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (μικτός κύκλος NEDC).
Η διάθεση των μοντέλων στην αγορά θα ξεκινήσει με την έκδοση Mercedes-AMG GT S στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2015, και θα ακολουθήσουν η έκδοση GT και η διάθεσή τους σε άλλες αγορές.
 

BMW Σειρά 2 Cabrio

Τον Φεβρουάριο ξεκινά το λανσάρισμα της BMW Σειρά 2 Cabrio, συμπεριλαμβανομένης της BMW M235i Cabrio που έχει εξελιχτεί από την BMW M Performance.
Ξεχωριστή εξωτερική σχεδίαση, παράλληλα με τη BMW Σειρά 2 Coupe, σπορ χαρακτηριστικά BMW Cabrio και σαφής οπτική διαφοροποίηση από τα μοντέλα της BMW Σειράς 1, είναι τα στοιχεία που διακρίνουν την ανοικτή έκδοση της σειράς 2.
Το καινούργιο μοντέλο διαθέτει νέα, ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή με πρόσθετη μόνωση και βελτιστοποιημένη ακουστική άνεση. Η οροφή ανοίγει και κλείνει σε 20 δευτ. πιέζοντας ένα μπουτόν, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες μέχρι 50 km/h αν χρειαστεί. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών αποχρώσεων οροφής: Black (στάνταρ), Anthracite με ασημί ιριδίζων και Brown επίσης με ασημί ιριδίζων (προαιρετικό).
Το νέο μοντέλο έχει οδηγοκεντρικό cockpit, υλικά υψηλής ποιότητας και φινίρισμα με ειδικές πινελιές για κάθε μοντέλο: κεντρική κονσόλα με στιλπνές μαύρες επιφάνειες γύρω από τα χειριστήρια ραδιοφώνου και κλιματισμού, χρωμιωμένα ένθετα για αεραγωγούς και αποκλειστικής σχεδίασης οθόνη ελέγχου κλιματισμού με λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο.
Η BMW Σειρά 2 Cabrio εξοπλίζεται με 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo στη BMW 228i Cabrio (180 kW/245 hp) και BMW 220i Cabrio (135 kW/184 hp). Τετρακύλινδρος diesel από τη νέα οικογένεια κινητήρων του BMW Group με τεχνολογία TwinPower Turbo και 140 kW/190 hp για τη BMW 220d Cabrio. Το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic διατίθεται προαιρετικά.
Η BMW M235i Cabrio «φορά» 3λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M Performance TwinPower Turbo και 240 kW/326 hp.

 

Skoda Fabia

Δεν είναι μόνο οι εκλεπτυσμένη αναλογίες που δίνουν στη νέα Fabia  (το αυτοκίνητο είναι 90 mm ​​φαρδύτερο) μια δυναμική εικόνα. Είναι και όλες εκείνες οι λεπτομέρειες που καθορίζουν αυτή την εικόνα. Όπως για παράδειγμα οι ανανεωμένοι προβολείς, η νέα μάσκα κλπ.
Το βάρος του αυτοκινήτου, το οποίο έχει ενσωματώσει πολλά από τα στιλιστικά χαρακτηριστικά που συναντάμε στη νέα Octavia αλλά και το Rapid,  έχει μειωθεί κατά 65 κιλά, και πλέον, η βασική έκδοση της Fabia δεν θα ξεπερνά τα 980 κιλά.
O εσωτερικός χώρος της νάς Fabia έχει αυξηθεί ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι τώρα ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του.
Η Skoda είχε ήδη αποκαλύψει ότι οι κινητήρα που εξοπλίζουν τη νέα Fabia, παρουσιάζουν 17% αύξηση της απόδοσής τους σε όλους τους τομείς. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, οι μονάδες προέρχονται από το ανανεωμένο VW Polo.
Η γκάμα περιλαμβάνει δύο τρικύλινδρα μοτέρ βενζίνης 1.0 MPI απόδοσης 60 ίππων και 95 Nm, ή 75 ίππων και 95 Nm. Θα υπάρχουν επίσης δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις 1.2 TSI με 90 ή 110 hp.
Στους diesel, ο νέος 3κύλινδρος 1,4 λίτρων, με άμεσο ψεκασμό και αλουμινένια κεφαλή θα έχει τον πρώτο ρόλο, με την απόδοσή του ανάλογα με την έκδοση να είναι από 75 έως 105 ίππους, ενώ όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων θα είναι διαθέσιμα τόσο τα χειροκίνητα, όσο και αυτόματα DSG.
 

Ford Mondeo

Το νέο Mondeo διατίθεται σε 4θυρα / 5θυρα αμαξώματα και σε wagon, εξελιγμένο ειδικά για την Ευρώπη – προσφέρει βελτιωμένη ποιότητα υλικών και κατασκευής, τεχνολογίες όπως προσαρμοζόμενους προβολείς LED της Ford, Inflatable Rear Seatbelts andMulti-Contour Seats και προηγμένη σχεδίαση.
Παράλληλα, το νέο μοντέλο διαθέτει συστήματα υποστήριξης του οδηγού, τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και σε αυτόν την ασφάλειας.
Η πλουσιότερη γκάμα κινητήρων του Mondeo θα περιλαμβάνει το πρώτο Mondeo Hybrid, τον πρώτο στην κατηγορία χιλιάρη Ecoboost και το νέο 1.5 EcoBoost σε επίπεδο βενζινοκινητήρων και το νέο 2.0 TDCi diesel 210PS με διπλή, σειριακή υπερσυμπίεση
Η γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου Mondeo θα περιλαμβάνει τον 1.5 EcoBoost και τον 2.0 EcoBoost, δίπλα στον αποδοτικό και εκπληκτικά ισχυρό χιλάρη βενζινοκινητήρα EcoBoost της Ford.
Το νέο Mondeo θα προσφέρει επίσης έναν ισχυρό 2.0 TDCi diesel με σειριακή διπλή υπερσυμπίεση που θα αποδίδει ισχύ 210 PS και ροπή 450 Nm. Θα διατίθεται ένα μοντέλο τεχνολογίας ECOnetic, με κινητήρα 1.6 diesel και κορυφαίες εκπομπές CO2 94 g/km  και τις εκδόσεις 2.0 TDCi diesel με 150 PS ή 180 PS.
 

Fiat 500X

Το νέο SUV της Fiat που αποπνέει έναν αέρα ιταλικής φινέτσας που συνυπάρχει αρμονικά με μια στιβαρή και ποιοτική κατασκευή, θα βρίσκεται στις ελληνικές εκθέσεις ένα μήνα νωρίτερα από ότι ήταν αρχικά προγραμματισμένο, και συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο.
Στην βασική του έκδοση (1.6 "E-torQ" 110 HP Pop), το 500Χ έχει τιμή στα 18.500 €, που μειώνεται στα 17.070 ευρώ με την χρήση απόσυρσης.
Κατά το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά, θα είναι διαθέσιμη η γκάμα των βενζινοκινητήρων 1.4 Turbo MultiAir 2 140 HP (με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και 1.6 "E-torQ" 110 HP (με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς).
Ανάλογα, η διαθέσιμη γκάμα των πετρελαιοκινητήρων αποτελείται από τους 1.6 MultiJet II 120 HP (εμπρός κίνηση και 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και 2.0 MultiJet II 140 HP (9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους 4 τροχούς και τιμή 33650€ ή 30.850€ με απόσυρση).
 

Volvo XC90 T8

Σε ότι αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρων, οι τιμές είναι: Στην έκδοση 1.4 Multiair 140 ίππων από 21.580 ευρώ (20.620 ευρώ με απόσυρση) και στην 1.6 MultiJet 120 ίππων (diesel)  από 22.900 ευρώ (21.470 ευρώ με απόσυρση).
Το χαρακτηριστικό ηλεκτροκίνησης με δυνατότητα επαναφόρτισης είτε εν κινήσει είτε από το κοινό οικιακό δίκτυο ηλεκτροδότησης, για ένα πολυτελές SUV αυτού του μεγέθους, είναι κάτι πρωτόγνωρο για την αυτοκινητοβιομηχανία! Συνδυάζεται δε με … εξωπραγματικές για τέτοιο αυτοκίνητο επιδόσεις αλλά και κορυφαία κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, που ούτε μικρά υβριδικά οχήματα μπορούν να επιτύχουν!
Όταν ξεκίνησε το σχεδιασμό του Νέου XC90, η Volvo Cars επέλεξε να μην κάνει τον παραμικρό συμβιβασμό σε επιδόσεις, απολαυστική οδήγηση, ευελιξία και χώρους. Με τη χρήση της νέας Μεταβλητής Αρχιτεκτονικής Προϊόντος (Scalable Product Architecture – SPA) για την κατασκευή οχημάτων και τη νέα γενιά δίλιτρων τετρακύλινδρων κινητήρων Drive-E, η Volvo δημιούργησε ένα μοναδικά ευρύχωρο επταθέσιο SUV, με απόδοση 400 ίππων/640 Nm, εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές (59 γρμ./χλμ.) και υψηλή οικονομία καυσίμου (2,5 λίτρα/100 χλμ.). Η οικονομία καυσίμου σύμφωνα με τον αμερικανικό κύκλο οδήγησης φτάνει το πολύ εντυπωσιακό 59 MPGe (ισοδύναμο 59 μιλίων ανά γαλόνι).
 

Opel Karl

Το ερχόμενο καλοκαίρι αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου μικρού μοντέλου της Opel, που φέρει την ονομασία Karl. Το KARL διαθέτει  τα κλασικά στοιχεία ενός Opel, από τον high-tech, αθόρυβο, χιλιάρη, τρικύλινδρο κινητήρα μέχρι το  σύστημα infotainment IntelliLink. Το Opel KARL είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν ένα προσιτό αυτοκίνητο που συνδυάζει καθημερινή χρηστικότητα με άνεση και σύγχρονες τεχνολογίες.
Το Opel KARL πέρα από την ελκυστική του εμφάνιση, θα εντυπωσιάσει και με τις ‘ενδότερες’ αρετές του. Κάτω από το καπό, παρουσιάζει την πιο προηγμένη τεχνολογία κινητήρων Opel. Ο νέος 1.0 ECOTEC με 55 kW/75 hp, ένας υπερσύγχρονος, χιλιάρης τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με εντυπωσιακά αθόρυβη λειτουργία και απόδοση εξελίχθηκε ειδικά για το KARL. Οι οδηγοί μπορούν να ελέγχουν την ισχύ άριστα μέσω ενός σύγχρονου, μαλακού πεντατάχυτου κιβωτίου. Το πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης του KARL έχουν ρυθμιστεί με κριτήριο την εξαιρετική ασφάλεια και άνεση στην κορυφή της κατηγορίας του.
 

Nissan Pulsar Nismo

Το PULSAR Nismo, συμπυκνώνει την ουσία των σπορ επιδόσεων, τοποθετώντας τον οδηγό στο επίκεντρο της δράσης. Το σατέν γκρι χρώμα –σήμα κατατεθέν των μοντέλων Nismo-  “αγκαλιάζει” τη σιλουέτα του αυτοκινήτου, που έχει σχεδιαστεί  έπειτα από εκτεταμένη αεροδυναμική ανάλυση. Ο δυναμικής εμφάνισης εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει μεγαλύτερους αεραγωγούς, καθώς και εντυπωσιακούς αεραγωγούς ψύξης φρένων.  Οι βαθύτερες πλαϊνές ποδιές, το χαμηλωμένο προφίλ, καθώς και  οι 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου  με ελαστικά διαστάσεων 235/35 R19, τονίζουν στο έπακρο τον καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα του PULSAR Nismo, με τη διπλής απόληξης εξάτμιση στον πίσω προφυλακτήρα να του προσδίδει την γνώριμη αγωνιστική χροιά.
Στο εσωτερικό, το PULSAR Nismo Concept  προδιαθέτει οδηγό και επιβάτες για μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, με φόντο κόκκινου χρώματος στο ταχύμετρο, σπορ πεντάλ, αλλά και αγωνιστικού τύπου  καθίσματα Alcantara σε κόκκινο και μαύρο δέρμα, που ταιριάζουν άψογα με την αντίστοιχη επένδυση στο  τριάκτινο τιμόνι.
Κάτω από το κέλυφος , το PULSAR Nismo Concept  φιλοξενεί  ένα αναθεωρημένο σύστημα ανάρτησης, ειδικά ρυθμισμένο για οδήγηση σε πίστα. 

 

Volkswagen Passat

Με το νέο Passat, η Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σχεδιαστικό profile που συνδυάζει την υψηλή αισθητική με τον δυναμισμό.
Οι αναλογίες του αμαξώματος έχουν γίνει ακόμα πιο δυναμικές: πιο χαμηλό, πιο φαρδύ, μεγαλύτερο μεταξόνιο, κοντοί πρόβολοι, μεγαλύτεροι θόλοι τροχών.
Το εσωτερικό του νέου Passat δημιουργήθηκε με γνώμονα την υψηλή αισθητική, την καθαρότητα των γραμμών και την λειτουργικότητα. Το αποτέλεσμα είναι μια avant-garde εμφάνιση με νέες σχεδιαστικές λύσεις,  όπως η οριζόντια διάταξη των αεραγωγών που διατρέχουν το ταμπλό σε όλο του το μήκος. Η έγχρωμη οθόνη αφής διάστασης 6,5’’ σε συνδυασμό με τον περιμετρικό ατμοσφαιρικό φωτισμό  «Ambient» δημιουργούν ένα μοναδικό αποτέλεσμα υψηλής τεχνολογίας και εκλεπτυσμένης σχεδίασης. 
Με το νέο Passat, η Volkswagen εισάγει 3 νέους κινητήρες TDI που διακρίνονται για τη δύναμη αλλά και την οικονομία τους. Ο κινητήρας 1.6 TDI απόδοσης 120PS καταναλώνει μόλις 4,1 lt/100 km  (CO2 108gr/km) αποδίδοντας ροπή 250Nm σε ένα φάσμα 1.750 έως 3.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας 2.0 TDI 150PS αποδίδει 340 Nm στις 1.750 έως 3.500 σ.α.λ. με μέση κατανάλωση 4,1 lt/100 km. Την γκάμα των πετρελαιοκινητήρων συμπληρώνει ο κορυφαίος TDI της Volkswagen, ο 2.0 TDI BiTurbo 240PS με κορυφαία ροπή  500 Nm στις 1.750 έως 2.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός διατίθεται αποκλειστικά με 7-τάχυτο κιβώτιο DSG και τετρακίνηση 4Motion.
Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τους νέους 1.4 TSΙ 125PS και 1.4 TSI 150PS με ACT (ενεργό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων).  Με μέγιστη ταχύτητα 220 km/h και ροπή 250Nm στις 1.500 έως 3.000 σ.α.λ., ο 1.4 TSI 150PS ACT επιταχύνει (0-100) σε μόλις 8,4sec καταναλώνοντας μόλις 4,9lt / 100Km.
news247.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!