Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Η νέα μόδα στη Κίνα λέγεται Baijiu Challenge
Είναι η νέα μόδα που προέκυψε εσχάτως στη Κίνα: το Baijiu Challenge έρχεται να αντικαταστήσει το Ice Bucket Challenge, μόνο που το baijiu (μπαϊτζίου) είναι κατά τι πιο επικίνδυνο για την υγεία.
Όπως αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ του BBC, νεαροί Κινέζοι καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες από το ποτό αυτό και στη συνέχεια αναρτούν το «κατόρθωμά» τους μέσω των κοινωνικών δικτύων της χώρας.
Το μπαϊτζίου είναι ένα είδος αλκοολούχου ποτού που είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Κίνα. Το όνομα του σημαίνει λευκό αλκοόλ και προέρχεται από απόσταξη σιτηρών, κυρίως ρυζιού. Με περιεκτικότητα σε αλκοόλ που φτάνει μέχρι και το 60%, σχεδόν όσο και το πιο δυνατό αψέντι, μπορεί εύκολα να καταλάβει κανείς ότι το μπαϊτζίου σε βγάζει… γκολ πολύ γρήγορα.
Αντιπροσωπεύει το 99.5% (!) των ποτών που καταναλώνονται στη Κίνα, ποσοστό που το καθιστά ως ένα από τα πιο δημοφιλή ποτά σε όλο το κόσμο, καθώς το πίνουν σχεδόν 1.3 δισ. άνθρωποι.
Όπως σημειώνει το βρετανικό δίκτυο, το Baijiu Challenge έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων όσον αφορά τους πιθανούς κινδύνους από την υπερβολική κατανάλωση και την κατάχρηση, καθώς, όπως λέει, αντί για ποτήρια σφηνακιού, οι νεαροί Κινέζοι πίνουν το ποτό αυτό μέσα σε ευμεγέθη μπολ σαλάτας!
Η μόδα θυμίζει λίγο το περσινό αντίστοιχο Neknominate που ξεκίνησε πέρυσι από την Αυστραλία και εξαπλώθηκε σε Βρετανία και Ιρλανδία, όπου ένας άνθρωπος έπρεπε να πιει μονορούφι μια μεγάλη ποσότητα από αλκοόλ κι αμέσως μετά -σαν το Ice Bucket Challenge- να κατονομάσει δυο φίλους του που θα πρέπει να τον ξεπεράσουν σε… πιόμα μέσα σε 48 ώρες. Τουλάχιστον πέντε άτομα σε Βρετανία και Ιρλανδία έχασαν τη ζωή τους λόγω του Neknominate.
Ευτυχώς, στο Baijiu Challenge δεν ισχύει ο ίδιος κανόνας και ο πρωταγωνιστής δεν χρειάζεται κατόπιν να… πάρει κι άλλους στο λαιμό του, χωρίς αυτό να σημαίνει, σύμφωνα με το BBC,  πως δεν πρόκειται για ένα ακόμη επικίνδυνο παιχνίδι που προωθεί την κατάχρηση αλκοόλ.

Newsroom ΔΟΛ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!