Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Ιδιαίτερα απολογητικός για τα λάθη που έκανε στην προσωπική του ζωή - ειδικά στις καταχρήσεις και στα ναρκωτικά - εμφανίστηκε ο σπουδαίος Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό TySports της Αργεντινής.

Ο κατά πολλούς καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών αναφέρθηκε στην περίοδο που αποχώρησε από την Εθνική Αργεντινής στα μέσα της δεκαετίας του 1990 καθώς και για τα ναρκωτικά τα οποία όπως παραδέχεται πια υπήρξαν εμπόδιο στην καριέρα του.

«Ξέρεις τι ποδοσφαιριστής θα ήμουν εάν δεν έπαιρνα ναρκωτικά; Θα ήμουν και γαμ.. τους ποδοσφαιριστές. Ήμασταν ευλογημένοι και χάρη στον Θεό δώσαμε στον κόσμο χαμόγελα και χαρά. Είμαι 53 ετών και θα πάω μέχρι τα 78, γιατί η ζωή μου δεν ήταν φυσιολογική. Αυτό έχω να πω. Σου λένε "Ο Ντιέγκο 53 ετών. 53 ετών;". Εγώ έζησα 80 με όλα αυτά που έπρεπε να περάσω. Η ζωή μου δεν ήταν νορμάλ.

» Όταν αποχώρησα από την Εθνική ήμουν πολύ άσχημα πληγωμένος, ήθελα να συνεχίσω, αλλά δεν συνέχισα γιατί πίστεψα σε έναν φίλο και σήμερα βλακωδώς θα επέστρεφα να το κάνω, γιατί οι φίλοι μου είναι φίλοι μου. Δεν παρακολούθησα την εθνική Αργεντινής στα προκριματικά. Αλλά στο Μουντιάλ ο καθένας το νιώθει, είναι ψέμα ότι έχουμε αίμα κόκκινο, έχουμε αίμα χρώματος αλμπισελέστε».

Στη συνέχεια μίλησε για το Μουντιάλ της Βραζιλίας και την ήττα της Αργεντινής στον τελικό από τη Γερμανία.

» Ηθελα να κερδίσει η εθνική Αργεντινής. Το θέμα είναι ότι δεν είχαμε με ποιον να επιτεθούμε κόντρα στη Γερμανία, η οποία είχε 50 περισσότερες επιλογές από εμάς. Ήταν ένα άνισο παιχνίδι. Ήταν ένα παιχνίδι όπου όταν η Γερμανία επιτάχυνε, τα κάναμε θάλασσα. Και από την Αργεντινή το σουτ του Ιγκουαϊν, που ήταν γκολ, πέρασε έξω.

Από αυτούς εννιά στα δέκα σουτ, πήγαιναν μέσα. Η Αργεντινή δεν είχε δυνατούς αντιπάλους για να γίνει δυνατή. Δεν είχε αυτή τη δύναμη της αυτοπεποίθησης που σε κάνει δυνατό να νικήσεις ένα μεγάλο». Αυτό ήταν ένα μέρος της συνέντευξης του Ντιέγκο Μαραντόνα που θα μεταδοθεί ολόκληρη τον προσεχή Οκτώβριο.
tanea.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!