Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Ενα ακόμη καλό παράδειγμα της προσπάθειας που κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να αναβαθμίσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό ακόμη και τα μικρά μοντέλα τους είναι η περίπτωση του Opel Corsa.

Το ιδιαίτερα δημοφιλές και στη χώρα μας supermini, αφού δέχθηκε μια σειρά από σημαντικές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, δίνει τη θέση του στην ολοκαίνουργια πέμπτη γενιά.

Στέκομαι σε μια δέσμευση που ανακοινώθηκε από τη γερμανική εταιρεία και αφορά το νέο πλαίσιο στο οποίο εδράζεται το καινούργιο αυτοκίνητο.

Ανακοινώθηκε ότι στο νέο πλαίσιο δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα εξάρτημα από το παλιό! Και επειδή είναι γνωστό ότι η κατασκευή ενός πλαισίου απορροφά το μεγαλύτερο ποσοστό της δαπάνης για τη δημιουργία ενός νέου αυτοκινήτου, αντιλαμβάνομαι τη σημασία που δίνει η μάρκα στο νέο της supermini.

Και δεν είναι μόνο αυτό. Προσφέρει νέους τρικύλινδρους, υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1.0, κιβώτια με ομαλή διαδικασία αλλαγών σχέσεων, νέα ανάρτηση και βελτιστοποιημένο σύστημα διεύθυνσης.

Διαθέτει επίσης νέα ευρύχωρη καμπίνα με υλικά υψηλής ποιότητας και προηγμένα συστήματα τεχνολογίας όπως το infotainment IntelliLink και οι διατάξεις υποστήριξης οδηγού. Οι σχεδιαστές έδωσαν δυναμικό σχήμα στο αμάξωμα. Μπροστά ξεχωρίζουν οι προβολείς με φώτα ημέρας LED, ενώ πίσω τα φαρδιά οριζόντια διαιρούμενα πίσω φώτα συμβάλλουν στην ενίσχυση της δυναμικής σχεδίασης του αυτοκινήτου.

Υπόσχεται καλύτερη οδική συμπεριφορά, λόγω της μείωσης του κέντρου βάρους κατά 5 χιλ., του πιο άκαμπτου υποπλαισίου και της νέας γεωμετρίας της ανάρτησης, που περιλαμβάνει νέο εμπρός ακραξόνιο.

Ο έλεγχος κλίσεων αμαξώματος, η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και τα χαρακτηριστικά υποστροφής έχουν βελτιωθεί. Τα νέα χαρακτηριστικά προσφέρουν καλύτερο φιλτράρισμα των κραδασμών σε λακκούβες και ανώμαλο οδόστρωμα.

Δύο σεταρίσματα πλαισίου, Comfort και Sport. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο νέος τρικύλινδρος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, Euro 6, στάνταρ Start/Stop, σε δύο εκδόσεις ισχύος 90 είτε 115 ίππων, ροπή 17 χλγμ. από τις 1.800 σ.α.λ. και εξατάχυτο κιβώτιο. Επίσης, νέος 1.4 τούρμπο 100 ίππων, ατμοσφαιρικοί 1.2 και 1.4, ντίζελ 1.3 CDTI με 75 είτε 95 ίππους (89 γρ. C02/χλμ., μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Διαθέσιμο με το λανάρισμα η νεότερη γενιά του εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου και το Easytronic 3.0.

Συστήματα υποστήριξης οδηγού, προβολείς bi-xenon με φωτισμό στροφών, Side Blind Spot Alert και εμπρός κάμερα Opel Eye με Road Sign Recognition, Lane Departure Warning, High Beam Assist, Following Distance Indication και Forward Collision Warning.

Για μέγιστη ασφάλεια, το Forward Collision Alert χρησιμοποιεί μία κόκκινη προειδοποίηση που προβάλλεται στο παρμπρίζ. Η ένδειξη του συστήματος παρακολούθησης πίεσης ελαστικών προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση υπερβολικής απώλειας πίεσης σε κάποιο από τα ελαστικά. Θεωρώ σημαντικό αξεσουάρ το πρακτικό σύστημα μεταφοράς ποδηλάτων FlexFix, γιατί είναι μία ακόμη νίκη των μικρών αυτοκινήτων.

Η 5η γενιά του bestseller της Opel καλείται να συνεχίσει την επιτυχία των 32 χρόνων -12 εκατ. πουλήθηκαν στην Ευρώπη- στο πιο ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς. Παγκόσμια πρεμιέρα στο Παρίσι, στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου(4-19 Οκτωβρίου). Στην Ελλάδα αναμένεται τον Νοέμβριο.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!