Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Οι γυναίκες ετοιμάζονται μήνες με δίαιτα και άσκηση για να είναι πιο ελκυστικές τους καλοκαιρινούς μήνες. Όμως από σήμερα και για ολόκληρο τον επόμενο μήνα, οι άντρες βάζουν το σεξ και τις γυναίκες στην άκρη, αφού η πρώτη τους προτεραιότητα και σχεδόν αποκλειστική ενασχόληση στον ελεύθερο χρόνο τους είναι οι αγώνες του Μουντιάλ.
ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Οι πιο συχνοί λόγοι που οι άντρες αρνούνται το σεξ
  1. Θέλω να δω ποδόσφαιρο
  2. Πονάει η μέση μου
  3. Είμαι πολύ κουρασμένος
  4. Έχω πονοκέφαλο
  5. Δούλευα ως αργά 
  6. Έχω δουλειά να κάνω
  7. Είμαι μεθυσμένος
  8. Μπορούμε να το κάνουμε αργότερα; 
  9. Δεν αισθάνομαι καλά
  10. Ξύπνησα πολύ νωρίς το πρωί και δεν μπορώ


Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από βρετανική δημοσκόπηση για λογαριασμό εταιρείας προφυλακτικών, στην οποία καταγράφηκε ότι αυτές τις ημέρες δύο στους πέντε άντρες σκέφτονται τόσο πολύ το ποδόσφαιρο που δεν τους απασχολεί καθόλου το σεξ.

Επιπλέον, το 42% των ανδρών κάνει σεξ διεκπαιρεωτικά και ταχύτητα, ώστε να έχει χρόνο για να παρακολουθήσει ποδόσφαιρο.

Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο φορτική για τις γυναίκες, καθώς ένας στους τρεις άντρες δέχεται την πρότασή τους για σεξ, αλλά με τον όρο να είναι ανοιχτή η τηλεόραση, ώστε να μην χάσουν κάποιο σημαντικό γκολ.

«Ενώ πιο συχνά ακούμε από τις γυναίκες δικαιολογίες, όπως “έχω πονοκέφαλο απόψε μωρό μου”, στους άντρες δεν είναι συχνή η άρνηση. Και επίσης δεν λένε ψέματα για να γλιτώσουν το σεξ. Απλώς έχουν διαφορετική προτεραιότητα», εκτιμά ο εκπρόσωπος της εταιρείας.
tanea.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!