Ένα νέο, μικρότερο, Δημόσιο που θα παραχωρήσει υπηρεσίες του σε ιδιώτες αλλά και θα λειτουργεί στα πρότυπα των επιχειρήσεων με υπαλλήλους που σε περίπτωση που αρνηθούν να μετακινηθούν ή αξιολογούνται με χαμηλό βαθμό οι ίδιοι ή οι υπηρεσίες του, θα υπάρχει δυνατότητα να απολυθούν, περιέγραψε κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης Τύπου ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης. Έχοντας δίπλα του την υφυπουργό του Εύη Χριστοφιλοπούλου, κυρίως, για να επιβεβαιώσει τη «μάχη» που έδωσαν με την τρόικα για να αποτρέψουν, όπως είπαν, «16.000 διαθεσιμότητες για το 2014 και 8.000 απολύσεις», χωρίς πάντως να έχουν και πολύ διάθεση να μιλήσουν για το πώς θα γίνουν οι 11.400 που απομένουν για το 2014 (σ.σ. είπαν μόνο το ήδη γνωστό για περίπου 2.000 το 2015 από συμβασιούχους με παράνομες μετατροπές συμβάσεων-πλαστά πιστοποιητικά), ανακοίνωσε ότι:
1) Θα υπάρξει ουσιαστική μελέτη για τον τρόπο και τις προϋποθέσεις outsourching υπηρεσιών του Δημοσίου σε ιδιώτες, που, όπως είπε ο υπουργός, «θα γίνει με ένα συγκροτημένο και κοστολογημένο τρόπο και πλαίσιο Ώστε να αποφεύγεται το περιττό κόστος». Κι αυτό γιατί, όπως συμπλήρωσε, «μέχρι τώρα τέτοιες πρωτοβουλίες λαμβάνονταν ad hoc και όχι με συγκροτημένο τρόπο». Ο υπουργός δεν το είπε αλλά το πρώτο «καμπανάκι» φαίνεται ότι χτυπάει για τις υπηρεσίες φύλαξης και καθαριότητας
2) Μέσω του μόνιμου μηχανισμού κινητικότητας που, όπως άφησε να εννοηθεί ο υπουργός, θα είναι και υποχρεωτικός οι υπάλληλοι θα πρέπει να μετακινούνται από υπηρεσία σε υπηρεσία με βάση τις ανάγκες του Δημοσίου, όπως αυτές θα ανακοινώνονται από τους ίδιους τους φορείς δύο φορές το χρόνο. Αν και δεν το είπε ο κ. Μητσοτάκης, η υποχρεωτική μορφή που θα λάβει η κινητικότητα μέσω του μόνιμου μηχανισμού, είναι σαφές ότι θα συνδεθεί με την αξιολόγηση του υπαλλήλου και των δομών του Δημοσίου. Όταν, δηλαδή, κάποια δομή αξιολογηθεί με χαμηλό βαθμό θα μπορεί να οδηγηθεί σε κατάργηση και οι υπάλληλοι που υπηρετούν σε αυτή θα μετακινηθούν. Σε περίπτωση, δε, που αρνηθούν θα απολύονται. Υπενθυμίζεται ότι με βάση τις σημερινές συνταγματικές επιταγές, ακόμη και υπάλληλος αορίστου χρόνου του στενού Δημόσιου Τομέα μπορεί να απολυθεί, σε περίπτωση που καταργηθεί η θέση του.
Τέσσερις πυλώνες….
Με βάση τα παραπάνω ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης περιέγραψε τέσσερις βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους θα βασισθεί το Δημόσιο που οραματίζεται:
-Την αναδιοργάνωση των δομών του Δημοσίου
- Τον εξορθολογισμό της Δημόσιας Διοίκησης που θα έχει ως στόχο τη μείωση των διοικητικών βαρών και την απλούστευση των διαδικασιών τόσο για τους πολίτες όσο και για τις επιχειρήσεις, με βάση της μελέτη του ΟΟΣΑ, που, όπως είπε, «είναι η μόνη δέσμευση στον κατάλογο του υπουργείου από πλευράς προαπαιτούμενων». Μάλιστα, μίλησε για στενή συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης σε ότι αφορά τη μείωση των διοικητικών βαρών για τις επιχειρήσεις, ενώ σχετικά με τους πολίτες είπε ότι «περνάμε σε ένα πελατοκεντρικό αλλά όχι πελατειακό κράτος»
- Την αξιοποίηση του ανθρωπινού δυναμικού
- Την ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας
.
…και 12 προτεραιότητες
1. Νέο οργανόγραμμα της δημόσιας διοίκησης
Ολοκληρώνεται η σύνταξη των Προεδρικών Διαταγμάτων με τους νέους οργανισμούς των υπουργείων. Η κατάρτιση των νέων οργανισμών βασίζεται σε εκθέσεις αξιολόγησης, που συνοδεύονται από περιγράμματα αποστολής και θέσεων, καθώς και από σχέδια στελέχωσης, που έχουν εγκριθεί από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης. Οι μειώσεις δομών αγγίζουν το 40%.
2. Αξιολόγηση ΝΠΙΔ
Συνεχίζεται και ολοκληρώνεται η καταγραφή και η αξιολόγηση -για πρώτη φορά- των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου. Στις περιπτώσεις όπου διαπιστώνονται επικαλύψεις αρμοδιοτήτων ή ολοκλήρωση της αποστολής του, θα γίνουν καταργήσεις ή συγχωνεύσεις. Οι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα αναδιοργανώνονται με σκοπό τον καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
3. Ανάθεση δραστηριοτήτων στον ιδιωτικό τομέα
Εντοπίζονται υπηρεσίες που παρέχονται από το Δημόσιο με υψηλό κόστος και χαμηλή αποτελεσματικότητα και αξιολογούνται οι περιπτώσεις όπου η υπηρεσία μπορεί να παρέχεται από ιδιώτες με χαμηλότερο κόστος και υψηλότερη αποτελεσματικότητα. Στόχος είναι η καλύτερη διαχείριση των πόρων του Δημοσίου και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
4. Μείωση διοικητικών βαρών και απλούστευση διαδικασιών
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα συνεργασίας με τον ΟΟΣΑ για την άρση των διοικητικών βαρών σε 13 τομείς της οικονομίας. Γίνεται χαρτογράφηση της νομοθεσίας, με τελικό στόχο τη μείωση κατά 25% των διοικητικών βαρών που λειτουργούν ανασταλτικά για την επιχειρηματικότητα, την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη και ενισχύουν τα φαινόμενα διαφθοράς. Το πρόγραμμα «μειώσεις και απλουστεύσεις» θα αποτελεί πλέον σταθερό προσανατολισμό της δημόσιας διοίκησης και όχι εφάπαξ διαδικασία.
5. Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Η εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ γίνεται πλέον πιο γρήγορη και πιο αποτελεσματική. Τα ΚΕΠ ενισχύονται και παρέχουν μια σειρά από υπηρεσίες online, με μία αίτηση, στη στιγμή. Ήδη οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν, απλά και άμεσα, μεταξύ άλλων, φορολογική ενημερότητα, ασφαλιστική ενημερότητα, πιστοποιητικά δημοτολογίου (βεβαιώσεις οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας, οικογενειακής κατάστασης ειδικά για τον ΟΓΑ), κ.ά. Μέσα στους επόμενους μήνες οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ και σε σχέση με το κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, το e-παράβολο και τα πιστοποιητικά στρατολογίας.
6. Καλή νομοθέτηση
Τίθεται σε εφαρμογή σχέδιο για τη μείωση της πολυνομίας και της κακονομίας. Στόχος είναι η δημιουργία ενός απλού και σαφούς ρυθμιστικού περιβάλλοντος, η προαγωγή της πολιτικής για την καλή νομοθέτηση και η ενίσχυση του κράτους δικαίου. Θα χαρτογραφηθούν και αξιολογηθούν οι νομοθετικές και κανονιστικές ρυθμίσεις προς κατάργηση ή απλούστευση.
7. Νέο σύστημα αξιολόγησης δημοσίων υπαλλήλων
Το πλαίσιο αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, όπως ισχύει και εφαρμόζεται μέχρι σήμερα, καθιστά τη διαδικασία άνευ ουσίας. Πρώτη φορά θεσμοθετείται με τη συγκριτική αξιολόγηση ο προσδιορισμός των ανώτατων ποσοστών των δημοσίων υπαλλήλων ανά κλίμακα βαθμολογίας. Σύντομα θα θεσμοθετηθεί μόνιμο σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, που θα δίνει κίνητρα στον αξιολογούμενο να βελτιώσει την απόδοσή του.
8. Μισθολόγιο
Σχεδιάζεται ο εξορθολογισμός του μισθολογίου των δημοσίων υπαλλήλων. Στόχος είναι η βέλτιστη και πιο ορθολογική αξιοποίηση -χωρίς μείωση- της συνολικής ετήσιας μισθολογικής δαπάνης του Δημοσίου, η οποία μεταξύ 2009 και 2013 έχει μειωθεί κατά 8,75 δισ. ευρώ (από 24,5 δισ. ευρώ το 2009 σε 15,75 δισ. ευρώ σήμερα). Οι απολαβές κάθε υπαλλήλου πρέπει να είναι ανάλογες με τα προσόντα του, την απόδοσή του και τη θέση ευθύνης που έχει.
9. Νέο σύστημα επιλογής προϊσταμένων στο Δημόσιο
Καταργείται η στείρα μοριοδότηση μόνο των «στατικών» χαρακτηριστικών των υπαλλήλων (πτυχία, πιστοποιητικά κ.λπ.), που αποτελούσε το κύριο και σχεδόν αποκλειστικό κριτήριο για την επιλογή προϊσταμένων. Ενεργοποιούνται οι γραπτές εξετάσεις και οι δομημένες συνεντεύξεις. Στόχος είναι να εντοπίζεται κάθε συγκεκριμένη θέση ευθύνης να καλύπτεται από τον υπάλληλο που διαθέτει τις απαιτούμενες δεξιότητες, διοικητικές ικανότητες και εμπειρία.
10. Μόνιμος μηχανισμός κινητικότητας
Σχεδιάζεται ένα νέο, καινοτόμο σύστημα κινητικότητας δημοσίων υπαλλήλων, αποσυνδεδεμένο από ενδεχόμενη απόλυση. Δημιουργείται, με άλλα λόγια, μια εσωτερική αγορά εργασίας, με αξιοκρατικά κριτήρια, που ενσωματώνει το ισχύον σύστημα με τις αποσπάσεις και τις μετατάξεις. Στόχος είναι η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του Δημοσίου, με το «πάντρεμα» των προσόντων και δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων με τις ανάγκες της δημόσιας διοίκησης.
11. Ενίσχυση πειθαρχικής ευθύνης
Αναβαθμίζονται και ενισχύονται τα ελεγκτικά σώματα. Η απονομή της πειθαρχικής δικαιοσύνης επιταχύνεται. Ο έλεγχος των πιστοποιητικών συνεχίζεται και επεκτείνεται.Το ΑΣΕΠ σε συνεργασία με επιθεωρητές και ανώτερα στελέχη του Δημοσίου προχωρούν σε επανέλεγχο μετατροπής συμβάσεων ορισμένου χρόνου ή έργου σε συμβάσεις αορίστου χρόνου. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν συνέτρεχαν οι νόμιμες προϋποθέσεις της μετατροπής, αυτοδίκαια θα λύεται η σχέση εργασίας με απόφαση του ΑΣΕΠ.
12. Ανοιχτά διασυνδεδεμένα δεδομένα ΥΔΜΗΔ
Προγραμματίζεται περαιτέρω ανάπτυξη του portal data.gov.gr ως ενός κεντρικού καταλόγου ανοιχτών δημόσιων δεδομένων που θα παρέχει ηλεκτρονική πρόσβαση στα δημόσια δεδομένα όλων των φορέων της ελληνικής κυβέρνησης.
Αναβαθμίζεται το Μητρώο Μισθοδοτούμενων του Ελληνικού Δημοσίου (απογραφή) μέσω της επέκτασης των υπαγόμενων, σε αυτό, φορέων (προσθήκη ΝΠΙΔ), καθώς και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων εκροών (reports).
Προχωράει η ποιοτική αναβάθμιση του κυβερνητικού ιστοτόπου «ΔΙ@ΥΓΕΙΑ» με ουσιαστική βελτίωση της προσβασιμότητας και φιλικότητας προς το χρήστη.
ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2014-2016
aftodioikisi.gr
1) Θα υπάρξει ουσιαστική μελέτη για τον τρόπο και τις προϋποθέσεις outsourching υπηρεσιών του Δημοσίου σε ιδιώτες, που, όπως είπε ο υπουργός, «θα γίνει με ένα συγκροτημένο και κοστολογημένο τρόπο και πλαίσιο Ώστε να αποφεύγεται το περιττό κόστος». Κι αυτό γιατί, όπως συμπλήρωσε, «μέχρι τώρα τέτοιες πρωτοβουλίες λαμβάνονταν ad hoc και όχι με συγκροτημένο τρόπο». Ο υπουργός δεν το είπε αλλά το πρώτο «καμπανάκι» φαίνεται ότι χτυπάει για τις υπηρεσίες φύλαξης και καθαριότητας
2) Μέσω του μόνιμου μηχανισμού κινητικότητας που, όπως άφησε να εννοηθεί ο υπουργός, θα είναι και υποχρεωτικός οι υπάλληλοι θα πρέπει να μετακινούνται από υπηρεσία σε υπηρεσία με βάση τις ανάγκες του Δημοσίου, όπως αυτές θα ανακοινώνονται από τους ίδιους τους φορείς δύο φορές το χρόνο. Αν και δεν το είπε ο κ. Μητσοτάκης, η υποχρεωτική μορφή που θα λάβει η κινητικότητα μέσω του μόνιμου μηχανισμού, είναι σαφές ότι θα συνδεθεί με την αξιολόγηση του υπαλλήλου και των δομών του Δημοσίου. Όταν, δηλαδή, κάποια δομή αξιολογηθεί με χαμηλό βαθμό θα μπορεί να οδηγηθεί σε κατάργηση και οι υπάλληλοι που υπηρετούν σε αυτή θα μετακινηθούν. Σε περίπτωση, δε, που αρνηθούν θα απολύονται. Υπενθυμίζεται ότι με βάση τις σημερινές συνταγματικές επιταγές, ακόμη και υπάλληλος αορίστου χρόνου του στενού Δημόσιου Τομέα μπορεί να απολυθεί, σε περίπτωση που καταργηθεί η θέση του.
Τέσσερις πυλώνες….
Με βάση τα παραπάνω ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης περιέγραψε τέσσερις βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους θα βασισθεί το Δημόσιο που οραματίζεται:
-Την αναδιοργάνωση των δομών του Δημοσίου
- Τον εξορθολογισμό της Δημόσιας Διοίκησης που θα έχει ως στόχο τη μείωση των διοικητικών βαρών και την απλούστευση των διαδικασιών τόσο για τους πολίτες όσο και για τις επιχειρήσεις, με βάση της μελέτη του ΟΟΣΑ, που, όπως είπε, «είναι η μόνη δέσμευση στον κατάλογο του υπουργείου από πλευράς προαπαιτούμενων». Μάλιστα, μίλησε για στενή συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης σε ότι αφορά τη μείωση των διοικητικών βαρών για τις επιχειρήσεις, ενώ σχετικά με τους πολίτες είπε ότι «περνάμε σε ένα πελατοκεντρικό αλλά όχι πελατειακό κράτος»
- Την αξιοποίηση του ανθρωπινού δυναμικού
- Την ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας
.
…και 12 προτεραιότητες
1. Νέο οργανόγραμμα της δημόσιας διοίκησης
Ολοκληρώνεται η σύνταξη των Προεδρικών Διαταγμάτων με τους νέους οργανισμούς των υπουργείων. Η κατάρτιση των νέων οργανισμών βασίζεται σε εκθέσεις αξιολόγησης, που συνοδεύονται από περιγράμματα αποστολής και θέσεων, καθώς και από σχέδια στελέχωσης, που έχουν εγκριθεί από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης. Οι μειώσεις δομών αγγίζουν το 40%.
2. Αξιολόγηση ΝΠΙΔ
Συνεχίζεται και ολοκληρώνεται η καταγραφή και η αξιολόγηση -για πρώτη φορά- των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου. Στις περιπτώσεις όπου διαπιστώνονται επικαλύψεις αρμοδιοτήτων ή ολοκλήρωση της αποστολής του, θα γίνουν καταργήσεις ή συγχωνεύσεις. Οι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα αναδιοργανώνονται με σκοπό τον καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
3. Ανάθεση δραστηριοτήτων στον ιδιωτικό τομέα
Εντοπίζονται υπηρεσίες που παρέχονται από το Δημόσιο με υψηλό κόστος και χαμηλή αποτελεσματικότητα και αξιολογούνται οι περιπτώσεις όπου η υπηρεσία μπορεί να παρέχεται από ιδιώτες με χαμηλότερο κόστος και υψηλότερη αποτελεσματικότητα. Στόχος είναι η καλύτερη διαχείριση των πόρων του Δημοσίου και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
4. Μείωση διοικητικών βαρών και απλούστευση διαδικασιών
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα συνεργασίας με τον ΟΟΣΑ για την άρση των διοικητικών βαρών σε 13 τομείς της οικονομίας. Γίνεται χαρτογράφηση της νομοθεσίας, με τελικό στόχο τη μείωση κατά 25% των διοικητικών βαρών που λειτουργούν ανασταλτικά για την επιχειρηματικότητα, την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη και ενισχύουν τα φαινόμενα διαφθοράς. Το πρόγραμμα «μειώσεις και απλουστεύσεις» θα αποτελεί πλέον σταθερό προσανατολισμό της δημόσιας διοίκησης και όχι εφάπαξ διαδικασία.
5. Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Η εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ γίνεται πλέον πιο γρήγορη και πιο αποτελεσματική. Τα ΚΕΠ ενισχύονται και παρέχουν μια σειρά από υπηρεσίες online, με μία αίτηση, στη στιγμή. Ήδη οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν, απλά και άμεσα, μεταξύ άλλων, φορολογική ενημερότητα, ασφαλιστική ενημερότητα, πιστοποιητικά δημοτολογίου (βεβαιώσεις οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας, οικογενειακής κατάστασης ειδικά για τον ΟΓΑ), κ.ά. Μέσα στους επόμενους μήνες οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ και σε σχέση με το κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, το e-παράβολο και τα πιστοποιητικά στρατολογίας.
6. Καλή νομοθέτηση
Τίθεται σε εφαρμογή σχέδιο για τη μείωση της πολυνομίας και της κακονομίας. Στόχος είναι η δημιουργία ενός απλού και σαφούς ρυθμιστικού περιβάλλοντος, η προαγωγή της πολιτικής για την καλή νομοθέτηση και η ενίσχυση του κράτους δικαίου. Θα χαρτογραφηθούν και αξιολογηθούν οι νομοθετικές και κανονιστικές ρυθμίσεις προς κατάργηση ή απλούστευση.
7. Νέο σύστημα αξιολόγησης δημοσίων υπαλλήλων
Το πλαίσιο αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, όπως ισχύει και εφαρμόζεται μέχρι σήμερα, καθιστά τη διαδικασία άνευ ουσίας. Πρώτη φορά θεσμοθετείται με τη συγκριτική αξιολόγηση ο προσδιορισμός των ανώτατων ποσοστών των δημοσίων υπαλλήλων ανά κλίμακα βαθμολογίας. Σύντομα θα θεσμοθετηθεί μόνιμο σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, που θα δίνει κίνητρα στον αξιολογούμενο να βελτιώσει την απόδοσή του.
8. Μισθολόγιο
Σχεδιάζεται ο εξορθολογισμός του μισθολογίου των δημοσίων υπαλλήλων. Στόχος είναι η βέλτιστη και πιο ορθολογική αξιοποίηση -χωρίς μείωση- της συνολικής ετήσιας μισθολογικής δαπάνης του Δημοσίου, η οποία μεταξύ 2009 και 2013 έχει μειωθεί κατά 8,75 δισ. ευρώ (από 24,5 δισ. ευρώ το 2009 σε 15,75 δισ. ευρώ σήμερα). Οι απολαβές κάθε υπαλλήλου πρέπει να είναι ανάλογες με τα προσόντα του, την απόδοσή του και τη θέση ευθύνης που έχει.
9. Νέο σύστημα επιλογής προϊσταμένων στο Δημόσιο
Καταργείται η στείρα μοριοδότηση μόνο των «στατικών» χαρακτηριστικών των υπαλλήλων (πτυχία, πιστοποιητικά κ.λπ.), που αποτελούσε το κύριο και σχεδόν αποκλειστικό κριτήριο για την επιλογή προϊσταμένων. Ενεργοποιούνται οι γραπτές εξετάσεις και οι δομημένες συνεντεύξεις. Στόχος είναι να εντοπίζεται κάθε συγκεκριμένη θέση ευθύνης να καλύπτεται από τον υπάλληλο που διαθέτει τις απαιτούμενες δεξιότητες, διοικητικές ικανότητες και εμπειρία.
10. Μόνιμος μηχανισμός κινητικότητας
Σχεδιάζεται ένα νέο, καινοτόμο σύστημα κινητικότητας δημοσίων υπαλλήλων, αποσυνδεδεμένο από ενδεχόμενη απόλυση. Δημιουργείται, με άλλα λόγια, μια εσωτερική αγορά εργασίας, με αξιοκρατικά κριτήρια, που ενσωματώνει το ισχύον σύστημα με τις αποσπάσεις και τις μετατάξεις. Στόχος είναι η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του Δημοσίου, με το «πάντρεμα» των προσόντων και δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων με τις ανάγκες της δημόσιας διοίκησης.
11. Ενίσχυση πειθαρχικής ευθύνης
Αναβαθμίζονται και ενισχύονται τα ελεγκτικά σώματα. Η απονομή της πειθαρχικής δικαιοσύνης επιταχύνεται. Ο έλεγχος των πιστοποιητικών συνεχίζεται και επεκτείνεται.Το ΑΣΕΠ σε συνεργασία με επιθεωρητές και ανώτερα στελέχη του Δημοσίου προχωρούν σε επανέλεγχο μετατροπής συμβάσεων ορισμένου χρόνου ή έργου σε συμβάσεις αορίστου χρόνου. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν συνέτρεχαν οι νόμιμες προϋποθέσεις της μετατροπής, αυτοδίκαια θα λύεται η σχέση εργασίας με απόφαση του ΑΣΕΠ.
12. Ανοιχτά διασυνδεδεμένα δεδομένα ΥΔΜΗΔ
Προγραμματίζεται περαιτέρω ανάπτυξη του portal data.gov.gr ως ενός κεντρικού καταλόγου ανοιχτών δημόσιων δεδομένων που θα παρέχει ηλεκτρονική πρόσβαση στα δημόσια δεδομένα όλων των φορέων της ελληνικής κυβέρνησης.
Αναβαθμίζεται το Μητρώο Μισθοδοτούμενων του Ελληνικού Δημοσίου (απογραφή) μέσω της επέκτασης των υπαγόμενων, σε αυτό, φορέων (προσθήκη ΝΠΙΔ), καθώς και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων εκροών (reports).
Προχωράει η ποιοτική αναβάθμιση του κυβερνητικού ιστοτόπου «ΔΙ@ΥΓΕΙΑ» με ουσιαστική βελτίωση της προσβασιμότητας και φιλικότητας προς το χρήστη.
ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2014-2016
aftodioikisi.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου