Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Το Ranger τερμάτισε 22ο στο Ράλι Ντακάρ, το δυσκολότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Ν. Αμερική με πλήρωμα τον Αργεντινό οδηγό LucioAlvarez και συνοδηγό τον RonnieGraue.
Το 5.0 V8 φορτηγάκι της Φορντ άντεξε στον εξουθενωτικό αγώνα των 14 ημερών και των 9300km, μέσα από κακοτράχαλες βραχώδεις διαδρομές, κοίτες ποταμών και αμμόλοφους στην Αργεντινή και τη Χιλή σε θερμοκρασίες –πολλές φορές- άνω των 45°C.
Το DakarRanger βασίζεται στο στάνταρ 4x4 double-cabFordRanger με πλήρως συνθετικό αμάξωμα και προηγμένα εξαρτήματα ελαφρού βάρους. Ο αλουμινένιος κινητήρας αποδίδει 350PS, με διπλό, ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων. Έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός/πίσω, αερόψυκτα φρένα εμπρός και υγρόψυκτα πίσω φρένα. Χρησιμοποιεί 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο και έχει μόνιμη τετρακίνηση.
«Οι αγώνες αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη δοκιμασία και ένα κρίσιμο στάδιο της διαδικασίας εξέλιξης», δήλωσε στέλεχος της εταιρίας δίνοντας το στίγμα της αγωνιστικής εμπλοκής.
Dakar Rally Ford Ranger – τεχνικέςπροδιαγραφές
Βασικό Όχημα
Ford Ranger 4x4 Double Cab
Κανονισμοί
FIA / ASO T1
Κινητήρας
Ford Aluminum 5.0L-4V V8 with
Twin Independent Variable Cam Timing
Ισχύς
260kW (354PS) @ 4500r/min
Ροπή
560nm@ 4100r/min
Αμάξωμα
Συνθετικό
Ανάρτηση
Independent front and rear
ΔύοαποσβεστήρεςBOS /τροχό
Αντιστρεπτικές δοκοί, εμπρός / πίσω
Φρένα
Brembo υγρόψυκτα πίσω
Brembo αερόψυκτα εμπρός
Ρεζερβουάρ
500 L
Κιβώτιο
Sadev 6-τάχυτο σειριακό, μόνιμη τετρακίνηση
Διαφορικό
LSD εμπρός και πίσω
Κινητήριοι τροχοί
Ζάντες 16 Evocorse με ελαστικά Michelin 245/85 – 16
Τελική ταχύτητα
170km/h
Βάρος
1975kg

Πηγή: News.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!