Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Συνεργάζεται με 1.200 εστιατόρια, έχει 65.000 ενεργούς χρήστες, δέχεται 8.000 επισκέψεις κατά μέσο όρο ανά ημέρα, ενώ συνολικά έχει εκτελέσει περί τις 550.000 παραγγελίες.

Ο λόγος για την e-food.gr, την online πλατφόρμας παραγγελιών έτοιμου φαγητού, που σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο Αντώνης Σαμοθράκης, διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας, κατά το πρόσφατο mobile marketing event που διοργάνωσε η Warply στο Κέντρο Καινοτομίας της Microsoft στο Μαρούσι, η εταιρία έχει διαχειρισθεί συναλλαγές περί των 5,5 εκατ. ευρώ στα 2 χρόνια λειτουργίας του.
Σημαντική είναι η ανάπτυξη που εμφανίζει το mobile "κανάλι" του e-food, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο Α. Σαμοθράκης, το 35% των παραγγελιών που διαχειρίζεται καθημερινά η εταιρεία προέρχεται μέσω των κινητών εφαρμογών που έχει κυκλοφορήσει, αριθμός που εμφανίζει ρυθμούς ανάπτυξης 30% ανά μήνα. Μάλιστα, το 40% των νέων χρηστών του e-food παραγγέλνει για πρώτη φορά απευθείας από το κινητό του.
Στο προσεχές χρονικό η εταιρία σχεδιάζει την εισαγωγή επιλογής "take away" για την παραλαβή παραγγελιών από τα συνεργαζόμενα καταστήματα, αλλά και της πληρωμής απευθείας μέσω πιστωτικών καρτών, καταργώντας τις πληρωμές τοις μετρητοίς στον υπάλληλο του καταστήματος που παραδίδει την παραγγελία. Οι νέες υπηρεσίες αναμένεται να γίνουν διαθέσιμες μετά τη σχεδιαζόμενη ανανέωση της web πλατφόρμας και των κινητών εφαρμογών του e-food που αναμένεται να γίνει διαθέσιμη μέσα στον επόμενη μήνα.
Σύμφωνα με τον ίδιο στο αμέσως επόμενο διάστημα θα προστεθεί και η επιλογή παραγγελίας από συνεργαζόμενα περίπτερα τσιγάρων και άλλων ειδών μαζί με την παράδοση της παραγγελίας σας.

http://www.fpress.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!