Σε μια αναφορά του ο André Konsbruck, υπεύθυνος για την Audi στην
Αγγλία, τόνισε ότι η εταιρεία έχει στόχο να «προωθήσει το προφίλ» της
και να λανσάρει «επιθυμητά» αλλά και καινοτόμα μοντέλα, τα οποία θα
βασίζονται σε πρωτότυπα που κατά καιρούς έχει παρουσιάσει.
Πιο συγκεκριμένα, είπε ότι πρώτα στη σειρά για να μπουν άμεσα στην παραγωγή είναι το πρωτότυπο Nanuk και το concept Sport Quattro, που ενσωματώνουν τα στοιχεία αυτά, αλλά δεν αποκάλυψε το πότε ακριβώς θα γίνει αυτό ή το πιθανό όνομά τους.
Να θυμίσουμε ότι το 2θέσιο αμάξωμα του Nanuk έχει κατασκευαστεί από ίνες πολυμερούς άνθρακα κι αλουμίνιο. Επίσης, διαθέτει κεραμικά φρένα με στοιχεία από ανθρακόνημα και μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, που επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλλει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος μεταξύ 30 χλστ. (η κατώτερη) και 40 χλστ. (η ανώτερη), διαθέτοντας έτσι χαρακτηριστικά crossover.
Επιπλέον, το εν λόγω πρωτότυπο τροφοδοτεί ένας 5λίτρος διπλό turbo V10 πετρελαιοκινητήρας TDI, που παράγει 544 ίππους και 1000 Nm ροπής, μέσω ενός αναβαθμισμένου 7τάχυτου S tronic κιβωτίου.
Όσον αφορά το Sport Quattro, το αμάξωμά του είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, μαγνήσιο και ανθρακόνημα κι έτσι το συνολικό του βάρος δεν ξεπερνάει τα 1.200 κιλά, ενώ βασίζεται στην πλατφόρμα του A6, προσαρμοσμένη ειδικά.
Tο πρωτότυπο Quattro τροφοδοτείται από ένα 4,0 λτ. μοτέρ twin turbo, με 8 κυλίνδρους σε διάταξη V και την απόδοση του να αγγίζει τα 600 «άλογα». Τα φρένα του επίσης είναι ενισχυμένα, αποτελούμενα από κεραμικούς δίσκους, ενώ διαθέτει επιπλέον ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
Πηγή: autotriti.gr
Πιο συγκεκριμένα, είπε ότι πρώτα στη σειρά για να μπουν άμεσα στην παραγωγή είναι το πρωτότυπο Nanuk και το concept Sport Quattro, που ενσωματώνουν τα στοιχεία αυτά, αλλά δεν αποκάλυψε το πότε ακριβώς θα γίνει αυτό ή το πιθανό όνομά τους.
Να θυμίσουμε ότι το 2θέσιο αμάξωμα του Nanuk έχει κατασκευαστεί από ίνες πολυμερούς άνθρακα κι αλουμίνιο. Επίσης, διαθέτει κεραμικά φρένα με στοιχεία από ανθρακόνημα και μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, που επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλλει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος μεταξύ 30 χλστ. (η κατώτερη) και 40 χλστ. (η ανώτερη), διαθέτοντας έτσι χαρακτηριστικά crossover.
Επιπλέον, το εν λόγω πρωτότυπο τροφοδοτεί ένας 5λίτρος διπλό turbo V10 πετρελαιοκινητήρας TDI, που παράγει 544 ίππους και 1000 Nm ροπής, μέσω ενός αναβαθμισμένου 7τάχυτου S tronic κιβωτίου.
Όσον αφορά το Sport Quattro, το αμάξωμά του είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, μαγνήσιο και ανθρακόνημα κι έτσι το συνολικό του βάρος δεν ξεπερνάει τα 1.200 κιλά, ενώ βασίζεται στην πλατφόρμα του A6, προσαρμοσμένη ειδικά.
Tο πρωτότυπο Quattro τροφοδοτείται από ένα 4,0 λτ. μοτέρ twin turbo, με 8 κυλίνδρους σε διάταξη V και την απόδοση του να αγγίζει τα 600 «άλογα». Τα φρένα του επίσης είναι ενισχυμένα, αποτελούμενα από κεραμικούς δίσκους, ενώ διαθέτει επιπλέον ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
Πηγή: autotriti.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου