Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Επιτέλους, η στιγμή που η BMW έφερε στο φως το πολυαναμενόμενο Μ4 Coupe, καθώς και το Μ3, έφτασε. Η διαφορά στην ονομασία μας θυμίζει ότι η M3 είναι τετράπορτη, ενώ η Μ4, δίπορτη ενώ σύντομα έρχεται και η κάμπριο έκδοσή της.
Παρά το γεγονός ότι έχασε ένα ζευγάρι κυλίνδρων, είναι η πιο δυνατή M3 στην ιστορία της. Και τα δύο μοντέλα, κρύβουν έναν εξακύλινδρο – σε ευθεία διάταξη - κινητήρα, τριών λίτρων, ο οποίος αποδίδει 431 άλογα με 184 κιλά ροπής στις 7.600 στροφές. Ο παλιός V8 κινητήρας απέδιδε 414 άλογα με 133 κιλά ροπής. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων εμφανίζονται μειωμένες κατά 25%. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να μην παράγει έναν πολύ ωραίο ήχο, ο οποίος εξαρτάται στην πραγματικότητα από τον τρόπο οδήγησης.
Τόσο η M3 όσο και η M4 είναι κατά περίπου 80 κιλά ελαφρύτερες από τις προκατόχους τους, με το βάρος της Μ4 να φτάνει τα 1500kg, και το M3 σεντάν να είναι μόλις 23 κιλά βαρύτερο. Και οι δύο φτάνουν τα 0 – 100 σε 4,3 δευτερόλεπτα - 4.1s με το κιβώτιο DCT. Η ταχύτητά τους περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χιλιόμετρα.
Οι τιμές για την Μ3 ξεκινούν από τα 66.800 ευρώ, ενώ η M4 Coupe ξεκινάει από τα 67.300 ευρώ. Μπορεί το γεγονός ότι ο V8 των παλαιών μοντέλων της σειράς αποτελεί παρελθόν να μην μας χαροποιεί ιδιαίτερα, μήπως όμως θα αποζημιωθούμε από τον νέο εξακύλινδρο με μεγαλύτερη ισχύ και μικρότερο βάρος, στοιχεία τα οποία ίσως είναι ικανά να καλύψουν την απώλεια;
 


Πηγή: News.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!