Ακινητοποιημένος ο μετροπόντικας, στεγνές από καύσιμα δεξαμενές κι
απλήρωτοι προμηθευτές. Αυτή είναι η εικόνα αυτή τη στιγμή το πολύπαθο...
έργο της κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης.
Κι εκεί που κατάσταση δείχνει να βελτιώνεται, νέα προβλήματα ξεπροβάλλουν, τινάσσοντας στον αέρα τα χρονοδιαγράμματα. Σύμφωνα με πληροφορίες του thousandnews.gr, οι προμηθευτές σε υλικά και καύσιμα είναι απλήρωτοι ενώ, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, ολόκληρο το μετρό θα προμηθευτεί πετρέλαιο για να καλύψει τις ανάγκες του από βενζινάδικο!
Το μεγαλύτερο ζήτημα, βέβαια, είναι οτι οι μετροπόντικες παραμένουν εγκλωβισμένοι στο σταθμό Ανάληψη, λόγω τους κόστους της αποσυναρμολόγησης τους και της μεταφοράς τους στο εργοτάξιο της Πυλαίας, ώστε να ξεκινήσουν και πάλι το σκάψιμο, ανάποδα αυτή τη φορά, προς την Ανάληψη. Σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, το κόστος υπολογίζεται σε 16 εκατ. ευρώ και η Αττικό Μετρό αρνείται να το επωμισθεί. Μέχρι τώρα σε τέτοιες περιπτώσεις η κοινοπραξία προχωρούσε στις έκτακτες εργασίες, αλλά διεκδικούσε το έξτρα ποσό δικαστικά. Όμως τώρα, που την ΑΕΓΕΚ εξαγόρασε ο Άκτωρ του Γ. Μπόμπολα, φαίνεται ότι η στάση της κοινοπραξίας σκληραίνει. Στην άρνηση της Αττικό Μετρό να καλύψει τα 16 εκατ. ευρώ, η κοινοπραξία με επικεφαλής τον Άκτορα, για να πιέσει την κατάσταση, απλώς σταμάτησε το έργο.
Όσο, λοιπόν, ο μετροπόντικας παραμένει εκτός των σηράγγων του μετρό, τα σύννεφα πολλαπλασιάζονται πάνω από την εξέλιξη του έργου.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr
έργο της κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης.
Κι εκεί που κατάσταση δείχνει να βελτιώνεται, νέα προβλήματα ξεπροβάλλουν, τινάσσοντας στον αέρα τα χρονοδιαγράμματα. Σύμφωνα με πληροφορίες του thousandnews.gr, οι προμηθευτές σε υλικά και καύσιμα είναι απλήρωτοι ενώ, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, ολόκληρο το μετρό θα προμηθευτεί πετρέλαιο για να καλύψει τις ανάγκες του από βενζινάδικο!
Το μεγαλύτερο ζήτημα, βέβαια, είναι οτι οι μετροπόντικες παραμένουν εγκλωβισμένοι στο σταθμό Ανάληψη, λόγω τους κόστους της αποσυναρμολόγησης τους και της μεταφοράς τους στο εργοτάξιο της Πυλαίας, ώστε να ξεκινήσουν και πάλι το σκάψιμο, ανάποδα αυτή τη φορά, προς την Ανάληψη. Σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, το κόστος υπολογίζεται σε 16 εκατ. ευρώ και η Αττικό Μετρό αρνείται να το επωμισθεί. Μέχρι τώρα σε τέτοιες περιπτώσεις η κοινοπραξία προχωρούσε στις έκτακτες εργασίες, αλλά διεκδικούσε το έξτρα ποσό δικαστικά. Όμως τώρα, που την ΑΕΓΕΚ εξαγόρασε ο Άκτωρ του Γ. Μπόμπολα, φαίνεται ότι η στάση της κοινοπραξίας σκληραίνει. Στην άρνηση της Αττικό Μετρό να καλύψει τα 16 εκατ. ευρώ, η κοινοπραξία με επικεφαλής τον Άκτορα, για να πιέσει την κατάσταση, απλώς σταμάτησε το έργο.
Όσο, λοιπόν, ο μετροπόντικας παραμένει εκτός των σηράγγων του μετρό, τα σύννεφα πολλαπλασιάζονται πάνω από την εξέλιξη του έργου.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου