Μια από τις σημαντικότερες διακρίσεις απέσπασε το ολοκαίνουργιο Renault Captur, λίγες ημέρες πριν φύγει το 2020.
Το
γαλλικό Crossover που διαδέχθηκε το πρώτο σε πωλήσεις Crossover της
ευρωπαϊκής αγοράς, ανακηρύχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021» για την
Ελλάδα.
Το ολοκαίνουργιο Renault Captur, συγκέντρωσε 405 βαθμούς
και κατέλαβε την πρώτη θέση αναμεσά σε δέκα αξιόλογα μοντέλα. Η τελική
βαθμολογία: Renault Captur 405 βαθμοί, Ford Puma 315, Peugeot 2008
281, Hyundai i20
274, Seat Leon 259, Skoda Kamiq 252, Toyota Yaris 242, Nissan Juke 235, Opel Corsa 221
και VW ID 3 216 βαθμοί.
Το ολοκαίνουργιο Renault Captur, ειναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν το 2020.
Λίγο πριν φύγει η χρονιά η Renault λανσάρει την υβριδική εκδοχή του compact crossover. Πρόκειται για μια τεχνολογική υπέρβαση γιατί εκτός από την ιδιαίτερα υψηλή ισχύ των 160 ίππων, ο οδηγός απολαμβάνει και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στην πόλη. Εκτός από το κέρδος στη μείωση των ρύπων, να τονίσω και την μεγάλη οικονομία στο καύσιμο αφού ο προσεκτικός οδηγός μπορεί να κινείται καθημερινά με μηδενικό κόστος.
Δυο ισχυροί ηλεκτροκινητήρες
Οι Γάλλοι μηχανικοί στράγγιξαν τις δυνατότητες της μονάδας παραγωγής ενέργειaς E-Tech Plug-in. Αναθεώρησαν την λειτουργία του βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ., πρόσθεσαν δυο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και επέλεξαν μπαταρία νέας γενιάς (9.8 kWh και 400V). Έτσι, το υβριδικό Captur μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χλμ., με ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χλμ. σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη).
Χωρίς καύσιμο
Επομένως, προσφέρει απαράμιλλη ευελιξία: Έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα, χωρίς να προβληματίσει καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζεται τακτικά. Πλήρης φόρτιση από 3-5 ώρες.
Σε μικτές συνθήκες, η κατανάλωση είναι 1,5 λίτρο/100 χλμ., εκπομπές CO2 32 γραμ./χλμ. (WLTP). Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ). Επίσης, υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.
Η πιο πλούσια γκάμα κινητήρων
Αξιοποιώντας τη νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στη νέα γενιά του Clio, προσφέρει την πιο πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων της αγοράς, αφού εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, ντίζελ, διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG) και με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα.
Η τιμή της υβριδικής έκδοσης αναμένεται να κυμαίνεται από 32.000 - 34.000 ευρώ. Η γκάμα ξεκινά από τα 16.880 ευρώ(1.0 Tce 100 Authentic). Kαλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και δωρεάν οδική βοήθεια 3 ετών. Μεταξύ άλλων δελεαστικών προσφορών περιλαμβάνεται και το δωρεάν μεταλλικό χρώμα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου