Το Netflix θα αρχίσει να ρωτά τους πελάτες που δεν έχουν χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα τον τελευταίο χρόνο, αν συνεχίζουν να θέλουν να είναι συνδρομητές του. Αν ο πελάτης δεν απαντήσει, τότε η δημοφιλής πλατφόρμα θα έχει το δικαίωμα να προχωρά σε αυτόματη ακύρωση της συνδρομής.
«Ρωτάμε όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τίποτα στο Netflix εναν χρόνο μετά την έναρξη της συνδρομής, ώστε να επιβεβαιώσουμε ότι θέλουν να τη διατηρήσουν. Θα κάνουμε το ίδιο για όποιον έχει σταματήσεινα βλέπει για πάνω από 2 χρόνια», αναφέρει ο Eddy Wu, δ/ντής καινοτομίας προϊόντος, σε ανακοίνωσή του
Σύμφωνα με το Netflix, οι ανενεργοί λογαριασμοί αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 0,5% της συνολικής βάσης μελών.
Στα τέλη του α’ τριμήνου, η Netflix ανακοίνωσε 183 εκατ. συνδρομητές.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου