Παρασκευή 1 Μαΐου 2020


Μια διαφορετική πραγματικότητα θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε το αμέσως επόμενο διάστημα με τη σταδιακή άρση των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό. Ο καιρός «ανοίγει» και θα πρέπει να βρούμε τρόπους να απολαύσουμε το κολύμπι στη θάλασσα με ασφάλεια.
Στην Ιταλία καποιοι έχουν βρει έναν απλό και έξυπνο τρόπο να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.
«Αρκούν τέσσερα ραβδιά ή πάσσαλοι και ένα σκοινί 20 μέτρων» εξηγεί ο Μάρκο Μπεόνι, πρόεδρος της κοινοπραξίας Mare Pontino Sabaudia, που συγκεντρώνει τα παραθαλάσσια θέρετρα της ιταλικής περιοχής Mare Pontino. Οι τέσσερις πάσσαλοι φυτεύονται στην άμμο, δημιουργώντας ένα τετράγωνο μήκους 5 μέτρων. Μόλις οριοθετηθεί η περιοχή, μπορείς να βάλεις μέσα μια ομπρέλα, τις ξαπλώστρες σου και τα κουβαδάκια των παιδιών σου και τελείωσες.
Όπως λέει ο Μπεόνι: «Είμαστε διατεθειμμένοι να παρέχουμε δωρεάν αυτό τον εξοπλισμό. Η θάλασσα είναι για όλους και όλοι πλέον θέλουν να νιώθουν ασφαλείς, ακόμη και όταν απολαμβάνουν το μπάνιο τους».
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!