Δευτέρα 27 Απριλίου 2020


Οι ένα δισεκατομμύριο χρήστες της εφαρμογής επικοινωνίας και ανταλλαγής μηνυμάτων Viber σύντομα θα απολαμάβουν ένα νέο εργαλείο που θα τους επιτρέπει καλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους στην εφαρμογή. 
 
Πιο αναλυτικά, η Rakuten Viber ανακοίνωσε ότι σύντομα θα φέρει σε όλες τις συνομιλίες τη λειτουργία «αυτοκαταστρεφόμενων μηνυμάτων». Μέχρι πρόσφατα η λειτουργία ήταν διαθέσιμη μόνο στις μυστικές συνομιλίες, αλλά σύντομα κάθε χρήστης θα μπορεί να βάζει χρονοδιακόπτη αυτοκαταστροφής που θα ξεκινά αυτόματα μόλις ο παραλήπτης δει το μήνυμα (κείμενο, φωτογραφία, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο τύπο αρχείου). Ο χρονοδιακόπτης μπορεί να κρατά για μερικά δευτερόλεπτα, λεπτά, ώρες ή ακόμη και μέρες. Τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα σε κάθε συνομιλία 1-προς-1 θα ισχυροποιήσουν ακόμη περισσότερο τη θέση του Viber ως της πιο ασφαλούς εφαρμογής μηνυμάτων στον κόσμο. 
 
Για να δημιουργήσει ένα αυτοκαταστρεφόμενο μήνυμα ένας χρήστης, θα πρέπει:
    • Να πατήσει στο εικονίδιο του χρονοδιακόπτη στο κάτω μέρος της συνομιλίας και να επιλέξει την περίοδο μέχρι να εξαφανιστεί το μήνυμα.
    • Να γράψει και να στείλει το μήνυμα στον παραλήπτη.
 
Το Viber υπήρξε πρωτοπόρος εφαρμογή στον κόσμο των messaging apps, φέρνοντας την επιλογή «διαγραφή μηνύματος» σε όλες τις συνομιλίες από το 2015, την κρυπτογράφηση end-to-end το 2016 και τις κρυφές και μυστικές συνομιλίες το 2017. Ως συνέχεια όλων των παραπάνω, ανακοινώνει τώρα τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα στις κανονικές συνομιλίες.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!