Δευτέρα 27 Απριλίου 2020


Η Αυστραλία παρουσίασε μια εφαρμογή για smartphone η οποία προορίζεται να ιχνηλατεί τις επαφές με πρόσωπα που έχουν διαγνωσθεί θετικά στον κορωνοϊό ώστε να σπάσει η αλυσίδα της μετάδοσης, ενώ οι αρχές καταβάλλουν προσπάθειες να κατευνάσουν τις ανησυχίες σχετικά με τον σεβασμό της ιδιωτικής ζωής.
Η εφαρμογή ονομάσθηκε COVIDSafe, χρησιμοποιεί την τεχνολογία Bluetooth και θα μπορούν να τη συμβουλεύονται και οι υγειονομικές αρχές, αν κάποιος που τη χρησιμοποιεί μολυνθεί από τη νόσο.
Ο επικεφαλης των αυστραλιανών υπηρεσιών υγείας Μπρένταν Μέρφι εξήγησε πως η εφαρμογή αυτή θα διευκολύνει την αποστολή των υπηρεσιών που επιχειρούν να εντοπίσουν όλα τα πρόσωπα που βρέθηκαν σε απόσταση μικρότερη του 1,5 μέτρου από κάποιον φορέα του ιού.
«Η εφαρμογή θα δώσει τον κατάλογο των τηλεφωνικών αριθμών αυτών που βρέθηκαν σ' αυτή την απόσταση για 15 λεπτά ή περισσότερο. Αυτό μπορεί να επιτρέψει την επικοινωνία με κάποια απ' αυτές τις επαφές μία ή δύο ημέρες νωρίτερα απ' ό,τι σήμερα», εξήγησε.
Η Αυστραλία έχει καταγράψει λίγο περισσότερα από 6.700 κρούσματα της Covid-19 και 83 θανάτους. Ο αριθμός των νέων κρουσμάτων έχει μειωθεί σημαντικά τον τελευταίο καιρό και σήμερα καταγράφηκαν 16 νέες μολύνσεις.
Οι υγειονομικές αρχές υποστηρίζουν πως η μαζική χρήση της νέας εφαρμογής θα επιτρέψει να αρθούν ορισμένοι από τους περιορισμούς στις μετακινήσεις και τις συναθροίσεις που έχουν επιβληθεί στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της επιδημίας.
Εξηγούν πως η εφαρμογή θα γίνει αποτελεσματικό εργαλείο από τη στιγμή που θα την χρησιμοποιεί ο μισός πληθυσμός. Η χρήση της είναι δωρεάν και εθελοντική.
Για να περιορισθούν οι ανησυχίες σχετικά με τον σεβασμό της ιδιωτικής ζωής, μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή με ψεύτικο όνομα, η αστυνομία δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει στο πλαίσιο δικαστικών ερευνών και όλες οι πληροφορίες σβήνονται αυτομάτως έπειτα από 21 ημέρες.
Η Σιγκαπούρη υπήρξε πρωτοπόρος στη χρήση ενός τέτοιου συστήματος, το οποίο βρίσκεται επίσης στη φάση της ανάπτυξης στη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Βρετανία.
Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!