Κυριακή 5 Απριλίου 2020


Η Madonna ανακοίνωσε ότι πήρε πρωτοβουλία για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της έρευνας για τη δημιουργία εμβολίου κοροναϊού.
Τα χρήματα θα διατεθούν στο Ίδρυμα Bill and Melinda Gates, το οποίο ξεκίνησε πρόγραμμα δημιουργίας εμβολίου στην αρχή της εβδομάδας
Σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Instagram της, η Maddona μίλησε για τις δικές της δυσκολίες και την αλλαγή στον τρόπο ζωής της λόγω της πανδημίας και ανακοίνωσε την υποστήριξή της για το ίδρυμα.
«Ατομικά και παγκοσμίως προφανώς ζούμε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, πρέπει να ομολογήσω ότι μου πήρε χρόνο να το αποδεχτώ και να το επεξεργαστώ και να τροποποιήσω τον δικό μου τρόπο ζωής …» λέει.
«Συμμετέχω στην προσπάθεια του Ιδρύματος Bill & Melinda Gates για να βρεθεί το φάρμακο που θα αποτρέψει ή θα θεραπεύσει το Covid-19. Το χρειαζόμαστε για να προστατέψουμε τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας, τους πιο ευάλωτους και όλους τους φίλους και τις οικογένειές μας».
Ανακοινώνοντας τη νέα πρωτοβουλία του ιδρύματος αυτή την εβδομάδα, ο Μπιλ Γκέιτς είπε στον Τρέβορ Νόα και το The Daily Show: «Επειδή το ίδρυμά μας έχει τόσο μεγάλη εμπειρία σε λοιμώδεις ασθένειες, εστιάσαμε στην επιδημία, και χρηματοδοτήσαμε κάποια πράγματα για να είμαστε πιο προετοιμασμένα, στο πλαίσιο της προσπάθειας για εύρεση εμβολίου. Τα χρήματά που βάζουμε πρώτοι μπορούν να επιταχύνουν τις εξελίξεις. »
Τον περασμένο μήνα, η Madonna ονομάζεται coronavirus «ο μεγάλος εξισωτής» σε ένα βίντεο που εμφανίζεται σε ένα λουτρό γεμάτο ροδοπέταλα.
«Αυτό είναι το Covid-19,» έγραψε. «Δεν νοιάζεται για το πόσο πλούσιος είσαι, πόσο διάσημος είσαι, πόσο αστείο είσαι, πόσο έξυπνος είσαι, πού ζεις, πόσο χρονών είσαι, τι εκπληκτικές ιστορίες μπορείς να πεις», ξεκινά, για να καταλήξει: «Είναι ο μεγάλο εξισωτής και είναι τόσο τρομερό που είναι υπέροχο».
Η Madonna είναι η πιο πρόσφατη στάρ που δημοσιοποιεί δωρεά για τη μάχη καταπολέμησης της πανδημίας. Τον περασμένο μήνα, η Ριάνα υποσχέθηκε βοήθεια ύψους 5 εκατομμυρίων δολαρίων – σε αυτά συμπεριλαμβάνονται $700.000 για την αγορά αναπνευστήρων για την πατρίδα της, τα νησιά Μπαρμπέιντος.
Η Madonna ακύρωσε μια σειρά ημερομηνιών στην περιοδεία της «Madame X» τον περασμένο μήνα, λόγω της πανδημίας.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!