Κυριακή 5 Απριλίου 2020


Την  επέκταση της απαγόρευσης κυκλοφορίας για ακόμη τρεις εβδομάδες,  έως τις 27 Απριλίου στις 6 το πρωί ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς: «Σχετικά με τα μέτρα, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η ισχύς της κοινής απόφασης των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Υγείας και Εσωτερικών με τίτλο: «Επιβολή του μέτρου του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών προς αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού» παρατείνεται μέχρι και τις 27 Απριλίου και ώρα 6:00 το πρωί. Άλλες τρεις βδομάδες μπροστά μας, σκληρής προσπάθειας και επιμονής στο δόγμα-στόχο «Μένουμε Σπίτι», είπε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα ανακοίνωσε ότι το κολύμπι αλλά και η συστηματική άσκηση επιτρέπεται σε πολίτες με σοβαρά προβλήματα υγείας που έχουν μαζί τους τόσο το απαραίτητο πιστοποιητικό, όσο και η απαραίτητη γνωμοδότηση του γιατρού τους, όπως:
-Παιδιά με αυτισμό
-Σκλήρυνση κατά πλάκας
-Πολίτες σε διαδικασία αποκατάστασης.
«Επίσης, σε σχέση με τους μέχρι σήμερα περιορισμούς, πρέπει να διευκρινίσουμε και να γίνει σαφές ότι αυτοί δεν αφορούν συμπολίτες μας με σοβαρά προβλήματα υγείας, που έχουν ανάγκη είτε σωματικής άσκησης, είτε άλλων θεραπευτικών πρακτικών, όπως το κολύμπι ή άλλους τρόπους αποκατάστασης. Θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι θα πρέπει να συνοδεύει την άσκησή τους αυτή, τόσο το απαραίτητο πιστοποιητικό, όσο και η απαραίτητη γνωμοδότηση του γιατρού τους. Παιδιά με αυτισμό, συμπολίτες μας με σκλήρυνση κατά πλάκας, πολίτες σε φάσεις αποκατάστασης, είναι πάντα στο επίκεντρο της προσοχής μας, της φροντίδας μας, αλλά και του σεβασμού μας», τόνισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!