Διευκρινιστικές ερωτήσεις και απαντήσεις αναφορικά με τα νέα ευνοϊκά μέτρα, αναρτήθηκαν στον ιστότοπο της ΔΕΗ και αφορούν τις χρεώσεις και τους λογαριασμούς που θα λάβουν οι καταναλωτές αυτή την περίοδο.
Δείτε αναλυτικά:
- Ποια είναι τα νέα ευνοϊκά μέτρα στις χρεώσεις του ρεύματος;
- Κατάργηση της χρέωσης παγίουσε όλα τα τιμολόγια Χαμηλής Τάσης, δηλαδή στα Οικιακά Τιμολόγια Γ1 και Γ1Ν, στα Επαγγελματικά Γ21, Γ22 και Γ23, καθώς και στο Αγροτικό.
- Κατάργηση του 2ουκλιμακίου στη χρέωση ενέργειας όλων των Οικιακών τιμολογίων (Γ1 και Γ1Ν) η οποία ισοδυναμεί με έκπτωση 8%. Οπότε, η τιμή χρέωσης για τις καταναλώσεις ημέρας άνω των 2.000kWh (2ο κλιμάκιο) εξισώνεται με του 1ου κλιμακίου δηλ. η χρέωση από 0,11936€/kWh μειώνεται σε 0,11058 €/kwh.
- Επιπλέον παροχή έκπτωσης 8% στη χρέωση προμήθειας στους Ευάλωτους πελάτες(πλην ΚΟΤ)που εντάσσονται στις κατηγορίες Β & Γ, δηλ. στα άτομα που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης και στα άτομα άνω των 70 ετών, που έχουν ενταχθεί στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, μετά από σχετική αίτηση μέσω ΗΔΙΚΑ (ΦΕΚ Β’ 5030/13.11.2018).
- Παροχή έκπτωσης 8% στη χρέωση ενέργειας όλων των Επαγγελματικών Τιμολογίων (Γ21, Γ22 και Γ23)για κατανάλωση άνω των 2.000kWh.
- Κατάργηση της χρέωσης 1€για κάθε έγχαρτο λογαριασμό.
- Αύξηση της έκπτωσης που παρέχεται στους πελάτες e-bill για κάθε ηλεκτρονικό λογαριασμό,από 1€ για τους Διμηνιαίους και 0,5€ για τους Μηνιαίους, σε 5€ για τους Διμηνιαίους και σε 2,5€ για τους Μηνιαίους.
- Ποιες κατηγορίες ευνοούν;
- Οι Οικιακοί πελάτες με τιμολόγια Γ1 και Γ1Ν
- Οι πελάτες με Κοινωνικό Τιμολόγιο (ΚΟΤ)
- Οι Ευάλωτοι Β και Γ, δηλαδή άτομα που στη σύνθεση του νοικοκυριού τους περιλαμβάνεται άτομο/άτομα που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης και όσοι έχουν συμπληρώσει το εβδομηκοστό (70ό) έτος της ηλικίας τους, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει άλλο ενήλικο μέλος του νοικοκυριού το οποίο δεν έχει συμπληρώσει το ως άνω όριο ηλικίας (ΦΕΚ Β’ 5030/13.11.2018).
- Οι Επαγγελματίες με τιμολόγια Γ21, Γ22, Γ23, και Αγροτικό
- Όλοι οι πελάτες οι οποίοι έχουν επιλέξει ή θα επιλέξουν να λαμβάνουν το λογαριασμό τους μόνο ηλεκτρονικά
- Ποιο το διάστημα εφαρμογής των νέων μέτρων;
- Γιατί στο λογαριασμό βλέπω χρέωση παγίου, αφού καταργείται η χρέωση παγίου από 26.03.2020;
Παράδειγμα Οικιακού Πελάτη με τριφασική παροχή, τιμολόγιο Γ1 και ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ λογαριασμό με περίοδο κατανάλωσης 01.02.2020-01.06.2020 (120 ημέρες).
Η τιμή χρέωσης του παλαιού παγίου αφορά διάστημα 53 ημερών (01.02.2020-26.03.2020) και του νέου μηδενικού παγίου διάστημα 67 ημερών (26.03.2020-01.06.2020). Οπότε η χρέωση είναι ως εξής:
Πάγιο (€) = (5,32 €)*(53/120) + (0 €)*(67/120).
- Έχω οικιακό τιμολόγιο. Γιατί βλέπω στους λογαριασμούς μου καταναλώσεις με τις τιμές της 2ηςκλίμακας, εφόσον έλαβα λογαριασμό μετά τις 26. 03.2020;Αυτό συμβαίνει γιατί ο λογαριασμός αφορά διάστημα μεγαλύτερο από το διάστημα εφαρμογής των ευνοϊκών μέτρων, οπότε στο λογαριασμό εμφανίζεται η αναλογία κατανάλωσης σύμφωνα με το διάστημα εφαρμογής του κάθε τιμοκαταλόγου (μέχρι 26.03.2020, οι παλαιές τιμές και από 26.03.2020, οι νέες μειωμένες τιμές).
- Ποιες κατηγορίες Ευάλωτων πελατών ευνοούνται από τα νέα τιμολογιακά μέτρα;
- Πως επωφελούνται οι πελάτες με Κοινωνικό Τιμολόγιο από τα νέα τιμολογιακά μέτρα;
Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124
ΑπάντησηΔιαγραφή