Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019


Ενα διαφορετικό πρόσωπο του Κριστιάνο Ρονάλντο είδαν όσοι παρακολούθησαν στιγμιότυπο από τη συνέντευξή του στον Πιρς Μόργκαν.
Στην εκπομπή έπαιξε βίντεο με πρωταγωνιστή τον πατέρα του CR7 με αποτέλεσμα ο Πορτογάλος σούπερ σταρ να λυγίζει και να ζητά συγγνώμη που δεν κατάφερε να συγκρατηθεί. «Βλέπω πρώτη φορά αυτό το video. Απίστευτο. Με στεναχωρεί που δεν βλέπει ότι είμαι πρώτος. Κατακτώ τρόπαια και δεν είναι εκεί. Με βλέπει η οικογένειά μου, η μητέρα μου, τα αδέρφια μου, ο μεγάλος μου γιος. Αλλά ο πατέρας μου δεν πρόλαβε τίποτα», είπε.
Βίντεο με τη συγκίνηση του Κριστιάνο Ρονάλντο
«Ποτέ δεν γνώρισα τον πατέρα μου, ήταν πάντα μεθυσμένος», εξομολογήθηκε μεταξύ άλλων. Ο πατέρας του Κριστιάνο Ρονάλντο πέθανε στα 52 του χρόνια, καθώς το πρόβλημα αλκοολισμού, κλόνισε την υγεία του.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!