Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018


H Μις Λίβανος έχασε τον τίτλο που είχε αποκτήσει στα καλλιστεία επειδή φωτογραφήθηκε με τη Μις  Ισραήλ.
Οι δύο γυναίκες πόζαραν μαζί σχηματίζοντας με τα χέρια τους το σήμα της ειρήνης.

Αυτό, ωστόσο, αποδείχθηκε καταστροφικό για τη Μις Λίβανος, καθώς οι διοργανωτές του διαγωνισμού ομορφιάς στον Λίβανο δημοσίευσαν μια ανάρτηση στα media, τονίζοντας ότι ακυρώνουν τον τίτλο της κοπέλας εξαιτίας αυτής της φωτογραφίας.

«Δε χρειάζομαι έναν τίτλο για να είμαι ο εαυτός μου. Αυτό που θέλω είναι να είμαι ήρεμη στη ψυχή και τη συνείδησή μου. Και θα τελειώσω αυτό που ξεκίνησα είτε έχω αγάπη και στήριξη είτε όχι… Ο Θεός είναι πάντα δίπλα ου και με ξέρει παραπάνω από τον καθένα. Ξέρει τι πραγματικά έχω στην καρδιά μου» ήταν η απάντηση της κοπέλας.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!