Κυριακή 23 Απριλίου 2017


Η Νέα Υόρκη, ο Μπέργκμαν, ο Φρόιντ, οι Αδελφοί Μαρξ, οι γυναίκες, η μοντέρνα κωμωδία, οι ταινίες, η τηλεόραση: όλα μέσα από τις θρυλικές ατάκες των ταινιών του Γούντι Άλεν!

«Ο εγκέφαλός μου είναι το δεύτερο πιο αγαπητό μου όργανο».

Από το «Ο Υπναράς» (1973)

«Η Αμερική δεν ακολουθεί τη Νέα Υόρκη λόγω αντισημιτισμού.Δε μιλάω για πολιτική. Θεωρούν τη Νέα Υόρκη άντρο αριστερών-Εβραίων-ομοφυλόφιλων! Καμιά φορά το πιστεύω κι εγώ, που ζω εδώ».

Από το «Νευρικό Εραστή» (1977)

«Αφού δεν ήθελες τελικά να σου πάρω μια πίπα, είπα να σου αγοράσω μια γραβάτα».

Από το «Ακαταμάχητη Αφροδίτη» (1995)

«Εκατομμύρια βιβλία γραμμένα για κάθε πιθανό θέμα από μεγάλα μυαλά, και τελικά κανείς τους δεν ξέρει τίποτα περισσότερο από εμένα για τα μεγάλα ερωτήματα. Διάβασα Σωκράτη. Ο τύπος ξεπετούσε αγοράκια. Τι στο διάολο μπορεί να μου διδάξει; Και Νίτσε, με τη θεωρία της αέναης επανάληψης.

Είπε πως τη ζωή που ζούμε τώρα, θα την ξαναζήσουμε πολλές φορές με ακριβώς τον ίδιο τρόπο στην αιωνιότητα. Υπέροχα! Θα ξαναπαίξω στη συναυλία που ρεζιλεύτηκα. Δεν αξίζει. Και ο Φρόιντ, άλλος ένας μεγάλος απαισιόδοξος. Έκανα ψυχανάλυση χρόνια. Τίποτα δεν άλλαξε.

Ο γιατρός μου μπερδεύτηκε τόσο, που στο τέλος άνοιξε ταβέρνα. Κοίτα όλους αυτούς που τρέχουν, προσπαθώντας να αποτρέψουν την αναπόφευκτη παρακμή του σώματος. Είναι τόσο θλιβερό το τι περνούν οι άνθρωποι με τα γυμναστήρια και τις ασκήσεις. Δες αυτήν εδώ. Καημένη.

Πρέπει να πηγαινοφέρνει όλο αυτό το λίπος...Θά 'πρεπε να το κουβαλά σε καρότσι. Ίσως οι ποιητές νά'χουν δίκιο. Ίσως η αγάπη είναι η μόνη απάντηση».

Από το «Η Χάνα και οι Αδελφές της» (1986)

«Δεν μπορώ να ακούσω για αρκετή ώρα Βάγκνερ. Μετά από λίγο νιώθω την παρόρμηση να εισβάλλω στην Πολωνία».

Από το «Μυστηριώδεις Φόνοι στο Μανχάταν» (1979)

«Όσον αφορά το σέξ, υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να παραμένουν άγνωστα. Και με την τύχη μου, πιθανότατα θα παραμείνουν».

Από τo «Τα Πάντα Γύρω από το Σεξ» (1972)

«Μου αρέσει το οδήγημα. Μπορείς να πατήσεις ένα σωρό ενδιαφέροντες ανθρώπους με το αυτοκίνητο».

Από το «Ο Ατσίδας του Μπρόντγουεϊ» (1984)

«Η ζωή δεν μιμείται την τέχνη, μιμείται την κακή τηλεόραση»

Από το «Παντρεμένα Ζευγάρια» (1993)



ΠΗΓΗ: cinemag.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!