Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Στάθης Ψάλτης: Δεν ήμουν ποτέ άπιστος, το ξέρανε και οι τέσσερις
Ο Στάθης Ψάλτης μπορεί να μην ήταν ποτέ το sex symbol των 80ς (όπως ο Πάνος Μιχαλόπουλος) αλλά οι γυναίκες τρελαίνονταν για αυτόν και η φήμη του ως «γυναικά»  τον ξεπερνούσε.
Ο πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός αποκάλυψε πολλά για την ερωτική του ζωή, σε συνέντευξή του στο περιοδικό Υou. Ο Στάθης Ψάλτης δήλωσε «πιστός», αν και τα είχε παράλληλα με 4 γυναίκες.
«Δεν έχω απιστήσει ποτέ γιατί όταν ήμουν με 3-4 γυναίκες μαζί εκείνες το ήξεραν! Τους το έλεγα ότι εγώ είμαι μ’ εσένα και μ’ εσένα και μ’ εσένα. Φαντάσου ότι έχει τύχει να βγούμε όλοι μαζί και έλεγα: «Σήμερα θα βγω με την Άννα» και έφευγα. Αυτό δεν είναι απιστία, γιατί ήμουν ειλικρινής» είπε χαρακτηριστικά.
Ο ηθοποιός, επίσης, αποκάλυψε πως δεν είναι πια ερωτευμένος με την γυναίκα του αλλά δεν θα έλεγε όχι σε ένα δεύτερο παιδί.
Έχετε κάνει και δεύτερο γάμο και χωρίσατε και μετά κάνατε και τρίτο. Εγώ βλέπω τη σύζυγό σας να σας κοιτάζει μέσα στα μάτια και να λιώνει. Ισχύει και για σας το ίδιο;
Θα ήμουν ψεύτης αν σου έλεγα ότι δεν είμαι και εγώ ερωτευμένος με τη Χριστίνα. Είμαστε 20 χρόνια μαζί, υπάρχει αγάπη.
Ένα δεύτερο παιδί δεν θα θέλατε να κάνετε;
Εμείς δεν παντρευτήκαμε για να κάνουμε παιδί, αλλά γιατί ο ένας ήταν ερωτευμένος με τον άλλον. Αν έρθει το παιδί καλώς να έρθει, αν όχι, πάλι καλώς να μην έρθει. Ουαί κι αλίμονο κάποιοι που ψευτοερωτεύονται για να κάνουν ένα παιδί και μετά χωρίζουν.
Categories: ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!