Μερικά μοντέλα γεννήθηκαν για να φέρουν τα πάνω κάτω στη κατηγορία τους.
Ένα αυθεντικό δείγμα αυτής της οικογένειας είναι το ολοκαίνουργιο
Toyota CH-R, το οποίο αποκαλύφθηκε πλήρως σήμερα στη Διεθνή Έκθεση
Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Σήμερα είναι η πρώτη ημέρα λειτουργίας της έκθεσης και στις επίσημες παρουσιάσεις βρίσκονται οι εκπρόσωποι των μέσων μαζικής ενημέρωσης καθώς και οι εκπρόσωποι των αυτοκινητοβιομηχανιών. Οι επισκέπτες μπορούν να δουν τα νέα μοντέλα και τις τελευταίες τεχνολογίες από το Σάββατο 1 Οκτωβρίου έως την Κυριακή 16 Οκτωβρίου.
Το Toyota CH-R, είναι η πιο καινοτομική ιδέα στα crossover. Έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάϊο, αλλά σήμερα στο Παρίσι αποκαλύφθηκε το εσωτερικό του τμήμα και κάθε λεπτομέρεια.
Χαρίζει στην Toyota μία ισχυρή νέα παρουσία στην αγορά crossover. Σχεδιασμένο για να ξεχωρίζει τόσο στη γκάμα της Toyota όσο και στην κατηγορία του, εκφράζει την αποφασιστικότητα του Akio Toyoda να επιτρέψει μεγαλύτερη στυλιστική ελευθερία και να προωθήσει τη μηχανολογική δημιουργικότητα για να πετύχει εντυπωσιακά σχέδια και αυξημένη οδηγική απόλαυση.
Ο μοναδικός χαρακτήρας του C-HR δείχνει την ευελιξία που προσφέρει η TNGA (Toyota New Global Architecture) στους υπεύθυνους εξέλιξης του οχήματος σε τρεις βασικούς τομείς – σχεδίαση, κινητήρας και δυναμική συμπεριφορά, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν μία νέα, φρέσκια εκδοχή για την όλο και πιο δημοφιλή κατηγορία crossover.
Παραμένει πιστό στα γενικά χαρακτηριστικά των πρωτοτύπων αυτοκινήτων που προσέλκυσαν θεαματικά την προσοχή του κοινού στο Παρίσι το 2014 και στη Φρανκφούρτη το 2015.
Οι τύπου coupe γραμμές του μαρτυρούν την απόφαση των σχεδιαστών να δημιουργήσουν ένα στυλ που ξεχωρίζει και να λανσάρουν μία νέα κατεύθυνση στην κατηγορία μεσαίων crossover.
Λανσάρει επίσης καινοτομίες στην κατηγορία του με την εισαγωγή ενός υβριδικού κινητήρα. Χρησιμοποιώντας το τελευταίο υβριδικό σύστημα 1.8 της Toyota, η οδηγική εμπειρία είναι ευθυγραμμισμένη με τη σύγχρονη ζωή στην πόλη και συνδυάζεται με ένα επίπεδο απόδοσης πρωτοφανές για crossover.
Απαντώντας στα γούστα και τις απαιτήσεις αυτού του target group, το C-HR λανσάρει ένα χαρακτηριστικό στυλ που φέρνει νέο δυναμισμό και απόλαυση στην αγορά crossover.
Έχοντας αρχιτεκτονική αμαξώματος τύπου διαμαντιού με τους θόλους των τροχών να προεξέχουν και στις τέσσερις γωνίες, δίνοντας έμφαση στη δύναμη και την ακαμψία του νέου crossover, η προσαρμοσμένη δομή του C-HR συνδυάζει το ισχυρό, χαμηλωμένο αμάξωμα και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος με το λεπτό προφίλ της καμπίνας ενός coupe.
Το εμπρός τμήμα απεικονίζει μία εξελιγμένη έκδοση της σχεδιαστικής ταυτότητας Under Priority & Keen Look της Toyota. Η λεπτότερη πάνω μάσκα ρέει από το έμβλημα της Toyota στα λεία, δυναμικά άκρα των φτερών των προβολέων και αγκαλιάζει τις εξωτερικές γωνίες του οχήματος.
Τα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν πλήρη σειρά λυχνιών LED με κάτοπτρα και σειριακά φλας που χαρίζουν στο C-HR μία μοναδική οπτική ταυτότητα.
Χαμηλότερα, ο αναβαθμισμένος, τρισδιάστατος προφυλακτήρας που ενσωματώνεται στους θόλους των τροχών και η τραπεζοειδής μάσκα ενισχύουν το φαρδύ σταθερό στήσιμο του C-HR.
Η κίνηση του μαύρου μαρσπιέ προς τον εμπρός και πίσω τροχό, μαζί με τη γραμμή που τέμνει οπτικά το πλαϊνό τμήμα τονίζει την ‘αίσθηση ανύψωσης’ του λεπτού αμαξώματος.
Η coupe γραμμή του C-HR αναδεικνύεται με τις συγκαλυμμένες λαβές των πίσω θυρών που ενσωματώνονται στην κολόνα C, και την ισχυρή προβολή της καμπύλης γραμμής της οροφής σε μια αεροτομή με πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος.
Το αυτοκίνητο είναι το αποτέλεσμα παγκόσμιας συνεργασίας των κέντρων σχεδίασης σε 3 ηπείρους με επικεφαλής τον PCD (Project Chief Designer) Kazuhiko Isawa στην έδρα της εταιρίας. Η πρώτη εξωτερική σχεδίαση ήταν προϊόν του στούντιο Calty στην Καλιφόρνια.
Εφοδιάζεται με δυο κινητήριες μονάδες. Σημείο αναφοράς, η τελευταίας γενιάς υβριδική μονάδα κίνησης 1.8, η οποία έχει εκπομπές CO2 κάτω από 90 γραμ./χλμ., τιμή απαράμιλλη στην κατηγορία.
Αποδίδοντας 122 ιππους, ο νέος υβριδικός κινητήρας είναι αποδοτικότερος και ελαφρύτερος και προσφέρει πιο σπορ επιδόσεις από το προηγούμενο σύστημα.
Λεπτομερείς σχεδιαστικές αλλαγές έχουν πετύχει θερμική απόδοση 40% – ασυναγώνιστη επίδοση για βενζινοκινητήρα. Άλλα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος, με μειωμένο βάρος και διαστάσεις, έχουν επανατοποθετηθεί για βέλτιστη χωροταξία, συμβάλλοντας περαιτέρω στο χαμηλότερο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.
Διατίθεται και με το νέο βενζινοκινητήρα 1.2 turbo 115 ίππων, που έκανε ντεμπούτο στο Auris. Αυτό συνδυάζεται με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με αυτόματο CVT.
Σύμφωνα με τη στρατηγική της Toyota να εκδημοκρατίζει τον προηγμένο εξοπλισμό ασφάλειας, το C-HR, εφοδιάζεται με τεχνολογία που συνήθως αποτελεί προνόμιο υψηλότερων κατηγοριών.
Το Toyota Safety Sense που προσφέρεται στάνταρ περιλαμβάνει σύστημα Προ-Σύγκρουσης (Pre-Collision system), Προειδοποίηση Απομάκρυνσης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Alert), Αναγνώριση Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (Road Sign Assist) και Αυτόματη Μεγάλη Σκάλα (Automatic Highbeam), καθώς και Ανίχνευση Πεζού (Pedestrian Detection) και Προσαρμοζόμενο Έλεγχο Ταχύτητας Ταξιδιού (Adaptive Cruise Control).
Το Toyota C-HR, κατασκευάζεται στην παραγωγική μονάδα Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) στο Sakarya της Τουρκίας. Είναι η πρώτη φορά που ένα υβριδικό όχημα θα παράγεται σε αυτή τη χώρα και εμπίπτει στη στρατηγική διεύρυνσης των δραστηριοτήτων παραγωγής και πωλήσεων της Toyota Motor Europe.
Είναι το τρίτο εργοστάσιο παραγωγής υβριδικών οχημάτων της ΤΜΕ στην Ευρώπη, μαζί με τα Toyota Motor Manufacturing France (Yaris Hybrid) και Toyota Motor Manufacturing UK στο Burnaston, Derbyshire (Auris Hybrid και Auris Hybrid Touring Sport).
Ο υβριδικός κινητήρας θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο κινητήρων της Toyota Motor Manufacturing UK στο Deeside, Ουαλία.
Σήμερα είναι η πρώτη ημέρα λειτουργίας της έκθεσης και στις επίσημες παρουσιάσεις βρίσκονται οι εκπρόσωποι των μέσων μαζικής ενημέρωσης καθώς και οι εκπρόσωποι των αυτοκινητοβιομηχανιών. Οι επισκέπτες μπορούν να δουν τα νέα μοντέλα και τις τελευταίες τεχνολογίες από το Σάββατο 1 Οκτωβρίου έως την Κυριακή 16 Οκτωβρίου.
Το Toyota CH-R, είναι η πιο καινοτομική ιδέα στα crossover. Έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάϊο, αλλά σήμερα στο Παρίσι αποκαλύφθηκε το εσωτερικό του τμήμα και κάθε λεπτομέρεια.
Χαρίζει στην Toyota μία ισχυρή νέα παρουσία στην αγορά crossover. Σχεδιασμένο για να ξεχωρίζει τόσο στη γκάμα της Toyota όσο και στην κατηγορία του, εκφράζει την αποφασιστικότητα του Akio Toyoda να επιτρέψει μεγαλύτερη στυλιστική ελευθερία και να προωθήσει τη μηχανολογική δημιουργικότητα για να πετύχει εντυπωσιακά σχέδια και αυξημένη οδηγική απόλαυση.
Ο μοναδικός χαρακτήρας του C-HR δείχνει την ευελιξία που προσφέρει η TNGA (Toyota New Global Architecture) στους υπεύθυνους εξέλιξης του οχήματος σε τρεις βασικούς τομείς – σχεδίαση, κινητήρας και δυναμική συμπεριφορά, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν μία νέα, φρέσκια εκδοχή για την όλο και πιο δημοφιλή κατηγορία crossover.
Παραμένει πιστό στα γενικά χαρακτηριστικά των πρωτοτύπων αυτοκινήτων που προσέλκυσαν θεαματικά την προσοχή του κοινού στο Παρίσι το 2014 και στη Φρανκφούρτη το 2015.
Οι τύπου coupe γραμμές του μαρτυρούν την απόφαση των σχεδιαστών να δημιουργήσουν ένα στυλ που ξεχωρίζει και να λανσάρουν μία νέα κατεύθυνση στην κατηγορία μεσαίων crossover.
Λανσάρει επίσης καινοτομίες στην κατηγορία του με την εισαγωγή ενός υβριδικού κινητήρα. Χρησιμοποιώντας το τελευταίο υβριδικό σύστημα 1.8 της Toyota, η οδηγική εμπειρία είναι ευθυγραμμισμένη με τη σύγχρονη ζωή στην πόλη και συνδυάζεται με ένα επίπεδο απόδοσης πρωτοφανές για crossover.
Απαντώντας στα γούστα και τις απαιτήσεις αυτού του target group, το C-HR λανσάρει ένα χαρακτηριστικό στυλ που φέρνει νέο δυναμισμό και απόλαυση στην αγορά crossover.
Έχοντας αρχιτεκτονική αμαξώματος τύπου διαμαντιού με τους θόλους των τροχών να προεξέχουν και στις τέσσερις γωνίες, δίνοντας έμφαση στη δύναμη και την ακαμψία του νέου crossover, η προσαρμοσμένη δομή του C-HR συνδυάζει το ισχυρό, χαμηλωμένο αμάξωμα και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος με το λεπτό προφίλ της καμπίνας ενός coupe.
Το εμπρός τμήμα απεικονίζει μία εξελιγμένη έκδοση της σχεδιαστικής ταυτότητας Under Priority & Keen Look της Toyota. Η λεπτότερη πάνω μάσκα ρέει από το έμβλημα της Toyota στα λεία, δυναμικά άκρα των φτερών των προβολέων και αγκαλιάζει τις εξωτερικές γωνίες του οχήματος.
Τα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν πλήρη σειρά λυχνιών LED με κάτοπτρα και σειριακά φλας που χαρίζουν στο C-HR μία μοναδική οπτική ταυτότητα.
Χαμηλότερα, ο αναβαθμισμένος, τρισδιάστατος προφυλακτήρας που ενσωματώνεται στους θόλους των τροχών και η τραπεζοειδής μάσκα ενισχύουν το φαρδύ σταθερό στήσιμο του C-HR.
Η κίνηση του μαύρου μαρσπιέ προς τον εμπρός και πίσω τροχό, μαζί με τη γραμμή που τέμνει οπτικά το πλαϊνό τμήμα τονίζει την ‘αίσθηση ανύψωσης’ του λεπτού αμαξώματος.
Η coupe γραμμή του C-HR αναδεικνύεται με τις συγκαλυμμένες λαβές των πίσω θυρών που ενσωματώνονται στην κολόνα C, και την ισχυρή προβολή της καμπύλης γραμμής της οροφής σε μια αεροτομή με πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος.
Το αυτοκίνητο είναι το αποτέλεσμα παγκόσμιας συνεργασίας των κέντρων σχεδίασης σε 3 ηπείρους με επικεφαλής τον PCD (Project Chief Designer) Kazuhiko Isawa στην έδρα της εταιρίας. Η πρώτη εξωτερική σχεδίαση ήταν προϊόν του στούντιο Calty στην Καλιφόρνια.
Εφοδιάζεται με δυο κινητήριες μονάδες. Σημείο αναφοράς, η τελευταίας γενιάς υβριδική μονάδα κίνησης 1.8, η οποία έχει εκπομπές CO2 κάτω από 90 γραμ./χλμ., τιμή απαράμιλλη στην κατηγορία.
Αποδίδοντας 122 ιππους, ο νέος υβριδικός κινητήρας είναι αποδοτικότερος και ελαφρύτερος και προσφέρει πιο σπορ επιδόσεις από το προηγούμενο σύστημα.
Λεπτομερείς σχεδιαστικές αλλαγές έχουν πετύχει θερμική απόδοση 40% – ασυναγώνιστη επίδοση για βενζινοκινητήρα. Άλλα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος, με μειωμένο βάρος και διαστάσεις, έχουν επανατοποθετηθεί για βέλτιστη χωροταξία, συμβάλλοντας περαιτέρω στο χαμηλότερο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.
Διατίθεται και με το νέο βενζινοκινητήρα 1.2 turbo 115 ίππων, που έκανε ντεμπούτο στο Auris. Αυτό συνδυάζεται με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με αυτόματο CVT.
Σύμφωνα με τη στρατηγική της Toyota να εκδημοκρατίζει τον προηγμένο εξοπλισμό ασφάλειας, το C-HR, εφοδιάζεται με τεχνολογία που συνήθως αποτελεί προνόμιο υψηλότερων κατηγοριών.
Το Toyota Safety Sense που προσφέρεται στάνταρ περιλαμβάνει σύστημα Προ-Σύγκρουσης (Pre-Collision system), Προειδοποίηση Απομάκρυνσης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Alert), Αναγνώριση Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (Road Sign Assist) και Αυτόματη Μεγάλη Σκάλα (Automatic Highbeam), καθώς και Ανίχνευση Πεζού (Pedestrian Detection) και Προσαρμοζόμενο Έλεγχο Ταχύτητας Ταξιδιού (Adaptive Cruise Control).
Το Toyota C-HR, κατασκευάζεται στην παραγωγική μονάδα Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) στο Sakarya της Τουρκίας. Είναι η πρώτη φορά που ένα υβριδικό όχημα θα παράγεται σε αυτή τη χώρα και εμπίπτει στη στρατηγική διεύρυνσης των δραστηριοτήτων παραγωγής και πωλήσεων της Toyota Motor Europe.
Είναι το τρίτο εργοστάσιο παραγωγής υβριδικών οχημάτων της ΤΜΕ στην Ευρώπη, μαζί με τα Toyota Motor Manufacturing France (Yaris Hybrid) και Toyota Motor Manufacturing UK στο Burnaston, Derbyshire (Auris Hybrid και Auris Hybrid Touring Sport).
Ο υβριδικός κινητήρας θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο κινητήρων της Toyota Motor Manufacturing UK στο Deeside, Ουαλία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου