Το 2018 περίπου 2,5 δισ. άνθρωποι θα χρησιμοποιούν sites κοινωνικής δικτύωσης, αναμένεται δηλαδή αλματώδης άνοδος σε σχέση με το 2010, που ήταν μόλις 970.000, αλλά και το 2012, που ήταν 1,4 δισ..
Στα τέλη του 2016, σύμφωνα με στοιχεία της Statista, αναμένεται οι χρήστες θα φτάσουν τα 2,1 δισ.. Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, οι χρήστες σήμερα στέλνουν κάθε λεπτό περισσότερα από 30 εκατ. μηνύματα στο Facebook, ενώ αναρτώνται σχεδόν 350.000 tweets.
Το Facebook παραμένει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με 1,5 δισ. εγγεγραμμένους χρήστες, ωστόσο, πολλές άλλες πλατφόρμες και εφαρμογές έχουν και αυτές φανατικά κοινά.
Σύμφωνα με σχετική ανάλυση του World Economic Forum, ιδιαίτερα μεγάλος είναι επίσης ο αντίκτυπος των κοινωνικών δικτύων στην εμπορική βιομηχανία, εξαιτίας -σε μεγάλο βαθμό, των αλλαγών που έφεραν τα social media στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ακόμη, πλατφόρμες όπως το YouTube, το Twitter και το Facebook, επέτρεψαν στους καταναλωτές να τις χρησιμοποιούν ως ψηφιακά μέσα και κανάλια πρόσβασης σε ευρύ κοινό για να διαμαρτύρονται για προβληματικά προϊόντα και υπηρεσίες, αναγκάζοντας τις μεγάλες εταιρείες να επενδύσουν χρόνο και κεφάλαια σε επαρκή παρουσία στα social media.
Πηγή: naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου