Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Επαιζαν μπίνγκο 8 χρόνια και δεν ήξεραν ότι ήταν αδελφές [εικόνες]
Επικοινωνούσαν για χρόνια μέσω διαδικτύου παίζοντας το αγαπημένο τους παιχνίδι και ζούσαν μόλις 300 χιλιόμετρα η μία από την άλλη. Αυτό όμως που δεν γνώριζαν, η 59χρονη Ελεν Γουόκερ και η 65χρονη Τζάκι Γκριν ήταν πως ήταν αδελφές.
Ηταν το τρομερό δίδυμο του διαδικτύου αφού έπαιζαν επί 8 χρόνια καθημερινά bingo χρησιμοποιώντας ψευδώνυμα. Οι δυο γυναίκες αγνοούσαν τη στενή τους σχέση μέχρι που η Ελεν προσέλαβε έναν ερευνητή για να βρει τη χαμένη αδελφή της που αναζητούσε επί 35 συνεχόμενα χρόνια. Ο ερευνητής της έδωσε το όνομα Τζάκι Γκριν και εκείνη άρχισε την αναζήτηση στο Facebook.
«Όταν έπεσα στο προφίλ της Τζάκι είδα ότι είχα πολλούς κοινούς φίλους από τον ιστότοπο του bingo. Της έστειλα ένα μήνυμα λέγοντας ότι προσπαθούσα να βρω την αδελφή μου και της έδωσα τα ονόματα των φυσικών γονιών μου. Εκείνη απάντησε ''Θεέ μου'' και στη συνέχεια επιβεβαίωσε ότι είχαμε την ίδια μητέρα. Ήταν μια απίστευτα συγκινητική στιγμή για τις δυο μας. Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και μιλούσαμε ασταμάτητα» δήλωσε η Ελεν μιλώντας στην Sun.
«Τρεις ημέρες αργότερα, αρχίσαμε να μιλάμε για τους κοινούς μας φίλους από το bingo. Μου είπε ότι το ψευδώνυμο της στο chatroom ήταν «Whisky 666». Δεν μπορούσα να το πιστέψω της είπα και πρόσθεσα ότι είμαι το «Dukie11» το τρομερό δίδυμό σου! Φαινόταν εντελώς παράξενο που γνωρίζαμε η μία την άλλη για τόσο πολύ καιρό και δεν είχαμε ιδέα για τη σχέση μας. Η σύμπτωση είναι τόσο μεγάλη που πιστεύουμε ότι η επανένωσή μας ήταν απλά γραφτό να γίνει. Το να βρω την αδερφή μου και αυτή να είναι το ''τρομερό δίδυμό μου'' ήταν εκπληκτικό. Όλα αυτά τα χρόνια ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι ο λόγος που τα πηγαίναμε τόσο καλά ήταν ότι θα μπορούσε να είναι η αδελφή μου που περίμενα 35 χρόνια για να την βρω» συμπλήρωσε.
Σύμφωνα με την Sun οι δύο αδερφές χωρίστηκαν όταν η Ελεν  ήταν μωρό και υιοθετήθηκε από θετούς γονείς από το Teesside του Ηνωμένου Βασιλείου. Η Τζακι από την άλλη έμεινε με τον  μπαμπά της, 300 χιλιόμετρα μακριά στο Νότιο Λονδίνο.

iefimerida.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!