Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015


Ότι εδώ και περίπου ένα χρόνο είναι single γιατί… η πρώην σύντροφός του του ράγισε την καρδιά, εξομολογήθηκε γνωστός τραγουδιστής!

«Δεν είμαι σε σχέση εδώ και αρκετό καιρό. Χαλαρώνω και βγαίνω έξω, είμαι ο εαυτός μου», δήλωσε, σε ραδιοφωνικό σταθμό της Αυστραλίας, ο Τζάστιν Μπίμπερ.

Μάλιστα, ο 21χρονος σταρ πήγε ακόμη ένα βήμα παρακάτω, αφήνοντας σαφείς αιχμές για την πρώην του, Σελένα Γκόμεζ:

«Είμαι άνθρωπος της σχέσης. Μου αρέσει να είμαι ερωτευμένος και όλα αυτά. Αλλά η καρδιά μου ράγισε και τώρα προσπαθώ να την επουλώσω».

Τζάστιν και Σελένα ήταν ζευγάρι από το 2011, ωστόσο, η σχέση τους πέρασε από διακυμάνσεις, μέχρι που έληξε οριστικά, τον περασμένο Οκτώβριο.

ΠΗΓΗ: star.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!