Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Η Πέγκυ Ζήνα κάνει πολύ σπάνια δηλώσεις για την προσωπική της ζωή καθώς δεν θέλει να απασχολεί τα μέσα με τίποτα άλλο πέρα από την δουλειά της. Η τραγουδίστρια μίλησε στο εφημερίδα «Real» και έδωσε μια συνέντευξη που τα είχε όλα.

Εδώ και πολύ καιρό τα δημοσιεύματα ήθελαν την Πέγκυ Ζήνα για δεύτερη φορά έγκυο, ωστόσο από την τραγουδίστρια δεν υπήρξε ποτέ καμία επιβεβαίωση.

Η τραγουδίστρια μίλησε για πρώτη φορά για την φημολογούμενη εγκυμοσύνη και έβαλε τα πράγματα στην θέση τους. «Όχι δεν είμαι έγκυος. Με χαρά θα δεχόμουν ένα παιδάκι αν μου το έστελνε ο Θεός. Καλοδεχούμενο, αλλά δεν είμαι στη φάση να το προσπαθήσω. Δεν ανήκω σε εκείνους που λένε πως πρέπει οπωσδήποτε να κάνω δεύτερο παιδάκι για να έχει παρέα το πρώτο. Ίσως γιατί είμαι κι εγώ μοναχοπαίδι και έχω επιλέξει τα αδέλφια μου στη ζωή. Τους φίλους που επιλέγεις τους θεωρώ πολλές φορές πιο πολύτιμους από τα αδέλφια» και συμπλήρωσε «Είμαι απόλυτα καλυμμένη συναισθηματικά. Περίμενα να ζήσω το θαύμα της μητρότητας, έλεγα πάντα πως ήθελα να γίνω μητέρα. Πραγματικά, νιώθω ευλογημένη η Ηλέκτρα μου ήρθε την καλύτερη στιγμή. Το έζησα ολοκληρωτικά το θαύμα της μητρότητας και χάρηκα πολύ και το μωράκι μου τους πρώτους μήνες», ανέφερε.

http://www.thestival.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!