Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015


Η Ιωάννα Λίλη συνεχίζει το «Όλα καλά».

«Θεωρώ ότι αυτή η χρονιά ήταν πολύ πιο δημιουργική για μένα και ευχάριστη, γιαπί ήταν ολοκληρωμένη. Ξεκίνησε από νωρίς ήρθαμε πολύ πιο κοντά με τους συνεργάτες δεθήκαμε περισσότερο. Έβγαινε πολύ πιο χαρούμενη διάθεση από εμάς προς τον κόσμο και αυτό το κοινό το εισέπραττε. Ισχύει ότι πήραμε το πράσινο φως αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται, γιατί υπάρχει και η αβεβαιότητα λόγω της κρίσης» εξήγησε στο tvζαπινγκ και συνέχισε: «Νιώθω ευγνώμων που έχω δουλειά, θα ήταν αχαριστία από πλευράς μου αν δεν το έλεγα αυτό, γιατί διανύουμε μια πάρα πολύ δύσκολη περίοδο. Μου αρέσει να εργάζομαι, νιώθω δημιουργική. Το να μείνω στο σπίτι για ένα διάστημα ήταν μια δική μου, συνετή επιλογή και απόφαση. Ήθελα να είμαι κοντά στα παιδιά στις πολύ τρυφερές ηλικίες, να απολαύσω τα πιο όμορφα πράγματα, γιατί σαν τα παιδιά και την οικογένεια δεν υπάρχει τίποτα. Νομίζω ότι ήταν η πιο κατάλληλη στιγμή για να δουλέψω, για να βγω από το σπίτι και να αισθανθώ ότι προσφέρω»
real.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!