Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Στον Ολυμπιακό και επίσημα ο Στέφανος Καπίνο, καθώς ο 21χρονος γκολκίπερ ανακοινώθηκε απ’ τους ερυθρολεύκους. «Όλοι μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει αυτός ο σύλλογος για έναν αθλητή», είπε! 
 
Μέχρι πριν ένα χρόνο στον Παναθηναϊκό, στο εξής παίκτης του Ολυμπιακού!

Η ερυθρόλευκη ΠΑΕ ανακοίνωσε τον «γάμο» με τον Στέφανο Καπίνο, δίχως να κάνει γνωστή τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου που υπέγραψε. Οι πρωταθλητές Ελλάδας τον απέκτησαν με κανονική μεταγραφή απ' την Μάιντς.

Ο διεθνής άσος δεν έκρυψε την χαρά του για την επιστροφή στην Ελλάδα για λογαριασμό των Πειραιωτών και δήλωσε έτοιμος να καθιερωθεί στο λιμάνι.

Η ανακοίνωση

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του διεθνή Έλληνα τερματοφύλακα Στέφανου Καπίνο.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Θρύλου ο 21χρονος τερματοφύλακας επεσήμανε: «Είμαι ευτυχισμένος που είμαι μέλος της οικογένειας του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.

Όλοι μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει αυτός ο Σύλλογος για έναν αθλητή που έχει μεγαλώσει στον Πειραιά και τι σημαίνει γενικότερα για τον ελληνικό αθλητισμό! Θα δώσω τα πάντα για να καθιερωθώ στην ομάδα! Χαίρομαι που θα έχω στο πλευρό μου συμπαίκτες μεγάλης αξίας, αλλά και τον κ. Ράντο που είναι δάσκαλος και σίγουρα θα με κάνει καλύτερο.

Ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη. Ανυπομονώ να δουλέψω με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου και να δώσω τα πάντα για να πετύχει ο Σύλλογος όλους τους στόχους του»!


http://www.pinnokio.gr 
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!