Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Η Παναγιώτα Βλαντή παραχώρησε συνέντευξή στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ και, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στην πιο τραγική στιγμή της ζωής της.

«Αφορά το χαμό αγαπημένου μου προσώπου, και ήταν αιφνίδιος. Έχει γίνει πριν από 2 χρόνια και πραγματικά εγώ και η οικογένεια μου συγκλονιστήκαμε. Γίνεται ένας χωρισμός μετά από χρόνια, που σαφώς είναι δύσκολος, και μετά έρχεται κάτι και σου λέει η ίδια η ζωή: "Χαλάρωσε, τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως νομίζεις". Σε ταρακουνάει. Λυπάμαι που αυτό έγινε στη ζωή μου με ένα πολύ σκληρό τρόπο. Βέβαια η ζωή προχωράει και είναι μπροστά», εξομολογήθηκε η ηθοποιός.

Όσο για το αν βίωνε αυτή τη δύσκολη στιγμή την ώρα που όλοι πίστευαν ότι λόγω του χωρισμού της υπήρχε πρόβλημα, η ίδια εξήγησε «Όχι, είχα χωρίσει από μια πολύ γνωστή μακροχρόνια σχέση. Γράφτηκαν διάφορες βλακείες, αλλά έτσι κι αλλιώς τις έχω διαψεύσει. Έγραψαν ότι έχω κατάθλίψη, ενώ είχα πει ότι "όλοι οι Έλληνες την περίοδο αυτή έχουμε κατάθλιψη, γιατί σέρνεται όλη η χώρα σε μία οικονομική κρίση". Δεν βίωσα κατάθλιψη».

Τέλος, δεν δίστασε να παραδεχτεί ότι έχει κάνει ψυχοθεραπεία, εξηγώντας τον λόγο που την οδήγησε να στο να πάρει αυτή την απόφαση. «Έχω κάνει ψυχοθεραπεία. Εκεί με οδήγησε το ότι δεν μπορούσα, να χαρώ ή δεν ένιωθα καλά, κι έτσι ζήτησα ψυχολογική βοήθεια και μόνο αυτό. Πολλές φορές παρεξηγείται αν έχεις πάρει χάπια ή κάτι τέτοιο. Έκανα ψυχοθεραπεία. Πολλές φορές οι ψυχίατροι αλλά και κάποιοι ψυχολόγοι δίνουν εύκολα χάπια, αντικαταθλιπτικά, θεωρώ ότι δεν είναι σωστό. Καλύτερα να κάνεις ψυχοθεραπεία πρώτα για να δεις αν χρειάζεται. Δεν έχει χρειαστεί μέχρις στιγμής να πάρω κάτι. Έκανα 6 χρόνια και τώρα τελείωσα. Αν χρειαστεί, θα ξανακάνω», δήλωσε με ειλικρίνεια.

http://www.thestival.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!