Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Ένα λυπηρό περιστατικό περιέγραψε η Μίνα Ορφανού στην εκπομπή «Αργά» με τον Θοδωρή Αθερίδη. Συγκεκριμένα, η ηθοποιός βρισκόταν στη Ρόδο, όταν κάποιος της ζήτησε να βγουν. «Μου λέει «Θέλω να σου κάνω το τραπέζι».

Επειδή δεν είχε καταλάβει, του λέω " ξέρεις εγώ δεν είμαι γυναίκα». Με κοιτάζει και μου λέει: «Μου αρέσουν και οι λεσβίες». Του λέω «Ούτε λεσβία είμαι. Είμαι τρανσέξουαλ»», αποκάλυψε η ίδια η Μίνα Ορφανού.

Όσο για το πώς αντέδρασε ο άντρας, η Μίνα Ορφανού σημείωσε: «Σηκώθηκε από το τραπέζι με τόση πίεση που το τραπέζι ήρθε πάνω μου, φύγανε όλα! Όλο το εστιατόριο είχε γυρίσει.

Ήταν σαν να άνοιξε ο ουρανός και να κατέβηκαν κάτω Αρειανοί. Και ήταν και γιατρός. Δηλαδή όταν είσαι γιατρός ο οποίος σπουδάζεις και κάνεις μία διατριβή πάνω στο σώμα....!»

http://www.thestival.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!