Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Χο, χο, χο! Η προσπάθεια μια μαμάς να επιβληθεί στα κορίτσια της φαίνεται πώς δεν είχε... αίσια κατάληξη με αποτέλεσμα μαμά και κόρες να μπουν στην λίστα με τα άτακτα κορίτσια της χρονιάς.

Την περασμένη εβδομάδα, η Rachel πήγαινε βόλτα με το αυτοκίνητο της στο New Jersey των ΗΠΑ, με τις δύο κόρες της 2 και 4 ετών. Κάποια στιγμή τα κορίτσια, άρχισαν να τσακώνονται και να «πολεμούν» μέσα στο αμάξι για το ποια θα έρθει να κάτσει στο μπροστινό κάθισμα. Όταν τα κορίτσια αρνήθηκαν να σταματήσουν η μαμά τους έκανε ό, τι θα έκανε κάθε γονιός αυτή την εποχή του χρόνου: τις απείλησε ότι θα φωνάξει τον Άγιο Βασίλη. Η Rachel μάλιστα πληκτρολόγησε στο κινητό της τηλέφωνο τα «ψηφία» του Αϊ-Βασίλη και κατήγγειλε τα κορίτσια της για την άτακτη συμπεριφορά τους.

«Είπα στον Άγιο Βασίλη ότι τα κορίτσια μου δεν έχουν σωστή συμπεριφορά» δήλωσε η Rachel σε ένα τοπικό ειδησεογραφικό δικτυακό τόπο. Αλλά ακριβώς τη στιγμή που η Rachel τελείωνε το "τηλεφώνημα", πέρασε ένας αστυνομικό από δίπλα τους και την είδε που μίλαγε στο κινητό της τηλέφωνο ενώ οδηγούσε, κάτι μου απαγορεύει ο νόμος στο New Jersey.

«Δεν ήθελα να καταστρέψω την μαγεία τους Άγιου Βασίλη για τα κορίτσια, γι’ αυτό και ήμουν ασαφής», λέει η ίδια. «Έτσι είπα στον αστυνομικό ότι τα κορίτσια μου δεν συμπεριφέρονταν καλά και γι’ αυτό έπρεπε να καλέσω τον Άγιο Βασίλη. Προσπαθούσα να τον κάνω να καταλάβει την κατάσταση. Και αυτός με κοίταζε λες και ήμουν τρελή!» «Ήταν έτοιμος πάντως να με αφήσει να φύγω, όταν ένας δεύτερος αξιωματικός πρόσεξε ότι δεν είχα επιθεωρήσει το αυτοκίνητό μου (κάτι που επιβάλλει ο νόμος)», εξομολογείται η ίδια. Αν και οι αστυνομικοί συζήτησαν μεταξύ τους για την τιμωρία που πρέπει να της επιβάλλουν, τελικά της έγραψαν ένα πρόστιμο των $145.

«Υποθέτω ότι είμαι το μοναδικό πρόσωπο που πήρε πρόστιμο επειδή τηλεφώνησε στον Άγιο Βασίλη» λέει η Rachel! Και ας ελπίσουμε ότι είναι η τελευταία!

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!