Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Η ιταλίδα ντίβα Σοφία Λόρεν, αποφάσισε να γράψει την αυτοβιογραφία της, ενδίδοντας τελικά σε κάτι που απέφευγε όλα αυτά τα χρόνια.

Και ο τίτλος αυτής, «Ιeri, Oggi, Domani» (Χθες, Σήμερα, Αύριο) και θα κυκλοφορήσει σε λίγες εβδομάδες, ενώ το ενδιαφέρον των αναγνωστών είναι τόσο μεγάλο, που το βιβλίο έχει ήδη αρχίσει να μεταφράζεται και σε άλλες γλώσσες.

Η Σοφία Λόρεν, που τον Σεπτέμβριο γιόρτασε τα 80α της γενέθλια, αποκαλύπτει γιατί απέρριψε τον Μάρλον Μπράντο, και τον συμπρωταγωνιστή της στην ταινία, «The Pride and The Passion», Κάρι Γκραντ.

Η 80χρονη Λόρεν αρχικά συνεργάστηκε με τον Κάρι Γκραντ, μεγαλύτερο της κατά 30 χρόνια, το 1957 στην ταινία «The pride and the passion».

Ο Γκραντ την περίοδο εκείνη ήταν ήδη παντρεμένος με την τρίτη του σύζυγο ενώ η πανέμορφη Σοφία ετοιμαζόταν να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με τον παραγωγό ταινιών Κάρλο Πόντι, ο οποίος έμελλε να είναι και ο σύζυγος της για 40 ολόκληρα χρόνια.

Ωστόσο τίποτα από τα παραπάνω δεν αποθάρρυνε τον επίμονο Γκραντ, και ακάθεκτος συνέχιζε να ικετεύει την 23χρονη τότε Λόρεν, στέλνοντας της καθημερινά λουλούδια, να εγκαταλείψει τον σύντροφο της και να ζήσουν μαζί.

Μάλιστα σε κάποια από τις ερωτικές του επιστολές της έγραψε: «Θα είσαι στις προσευχές μου. Αν σκέφτεσαι και προσεύχεσαι μαζί μου, για το ίδιο πράγμα και σκοπό, όλα θα πάνε καλά και η ζωή θα είναι καλή».

Στο βιβλίο αναφέρεται ακόμα πως ο παρορμητικός Γκραντ δεν δίστασε να κάνει πρόταση γάμου στη Σοφία, με εικόνες και φωτογραφίες σταλμένες σε κάποιο από τα γράμματα του.

Αλλά η γοητευτική Σοφία διάλεξε για σύζυγο της τον μέντορα της Κάρλο Πόντι, 22χρόνια μεγαλύτερο της, ο οποίος χώρισε τη σύζυγο του για χάρη της νέας και ταλαντούχας Ιταλίδας.

Πρόθυμος όμως να την παντρευτεί ήταν και ο Κάρι Γκραντ. «΄Επρεπε να διαλέξω, ο Κάρλο ήταν Ιταλός, ανήκε στον κόσμο μου.

Ήξερα ότι ήταν το σωστό πράγμα που έπρεπε να κάνω για μένα. Εκείνη την περίοδο δεν είχα ενοχές. Ήμουν ερωτευμένη με τον άντρα μου. Ήμουν πολύ τρυφερή με τoν Κάρι, αλλά ήμουν μόνο 23. Δεν μπορούσα να παντρευτώ έναν γίγαντα από μία άλλη χώρα και να αφήσω τον Κάρλο. Δεν ήμουν έτοιμη για ένα τόσο μεγάλο βήμα» εξήγει η Λόρεν.

Ακόμα όμως και μετά την απόφαση της να μείνει με τον Πόντι και να τον παντρευτεί, ο Γκραντ δεν σταμάτησε να την ενοχλεί.

Το 1958, οι δύο ηθοποιοί ξανασυναντήθηκαν σε μία ρομαντική κομεντί, που βασίστηκε σε ιδέα της συζύγου του Γκραντ, Μπέτσι Ντρέικ. Το αρχικό σχέδιο ήταν η Ντρέικ να συμπρωταγωνίστησει με τον άντρα της, Κάρι Γκραντ, αλλά λόγω προβλημάτων στον γάμο τους, η Ντρέικ αντικαταστάθηκε από την Λόρεν. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας, η ερωτική ένταση μεταξύ τους ήταν φανερή.

Η εφημερίδα Guardian αναφέρει πως η ιδέα για αυτήν την αυτοβιογραφία ήρθε μετά από την ανακάλυψη ενός κουτιού γεμάτο ενθύμια από τη ζωή της βραβευμένης με όσκαρ ηθοποιού, στο σπίτι της στην Ελβετία.

Η Σοφία δεν δίστασε να επιπλήξει και τον Μάρλον Μπράντον, ο οποίος ήταν παραπάνω διαχυτικός από το επιτρεπτό. Οι δυο τους συναντήθηκαν στα γυρίσματα της ταινίας «A Countess from Hong Kong» το 1967. «Ξαφνικά έβαλε τα χέρια του πάνω μου», θυμάται. «Γύρισα με απόλυτη ηρεμία και του είπα μην τολμήσεις να το κάνεις αυτό πάλι. Ποτέ ξανά!

Όπως τον κοίταξα έντονα μέσα στα μάτια φαινότανε μικρός και ανυπεράσπιστος. Σχεδόν είχε πέσει θύμα της δικής του κακής φήμης. Δεν το ξανάκανε ποτέ, αλλά ήταν πραγματικά δύσκολο να δουλεύεις μαζί του μετά από αυτό».

tanea.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!