Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Ένας δικηγόρος παντρεύεται κάποια η οποία προηγουμένως είχε πάρει 9 διαζύγια.

Την πρώτη νύχτα του γάμου λέει στο νέο της σύζυγο:
«Σε παρακαλώ, να είσαι ευγενικός, γιατί ακόμη είμαι παρθένα».

«Τι πράγμα;» ρωτάει προβληματισμένος ο γαμπρός.
«Πώς είναι δυνατόν αφού παντρεύτηκες 9 φορές;»

«Να σου πω.

- Ο πρώτος σύζυγος ήταν αντιπρόσωπος πωλήσεων. Συνέχεια μου έλεγε πόσο μεγάλο θα ήταν.
- Ο δεύτερος ασχολούνταν με λογισμικό. Ποτέ δεν ήταν βέβαιος πώς λειτουργούσε αλλά είπε ότι θα το έψαχνε και θα επέστρεφε.
- Ο τρίτος ήταν από τον τομέα των υπηρεσιών. Είπε ότι όλα ήταν ελεγμένα εκ των προτέρων αλλά όμως δεν κατάφερνε να σηκώσει το σύστημα.
- Ο τέταρτος ήταν στις τηλεπωλήσεις. Αν και γνώριζε ότι είχε την εντολή, δεν ήξερε πότε θα μπορούσε να κάνει την παράδοση.
- Ο πέμπτος ήταν μηχανικός. Γνώριζε τη βασική διαδικασία αλλά χρειαζόταν τρία χρόνια για την έρευνα, την εφαρμογή και τη σχεδίαση μιας νέας εξειδικευμένης μεθόδου.
- Ο έκτος σύζυγος ήταν από τον τομέα της διοίκησης. Γνώριζε πώς, αλλά δεν ήταν σίγουρος αν ήταν δική του δουλειά ή όχι.
- Ο έβδομος σύζυγος ασχολούνταν με την προώθηση προϊόντων. Αν και διέθετε ένα ωραίο προϊόν, ποτέ δεν ήταν σίγουρος πώς πρέπει να το τοποθετήσει.
- Ο όγδοος σύζυγος ήταν γυναικολόγος. Μόνο το κοίταζε.
- Ο ένατος ήταν συλλέκτης γραμματοσήμων. Το μόνο που έκανε ήταν να γλύφει… Θεέ μου, μου έλειψε.

Αλλά τώρα που παντρεύτηκα εσένα είμαι αναστατωμένη.»
«Καλά, αλλά γιατί;» ρωτά ο σύζυγος.
«Γιατί είσαι δικηγόρος. Αυτή τη φορά ξέρω ότι σίγουρα…. θα με “κανονίσεις’».
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!