Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Ενώ προσπαθεί να ξεπεράσει την μανία του να κάνει σεξ
Η Tori Spelling έχει καταφέρει να παραμείνει σιωπηλή από τότε που μαθεύτηκαν τα νέα του χωρισμού της από τον σύζυγό της Dean McDermott ύστερα από 8 χρόνια γάμου. Βγήκαν πολλές φωτογραφίες της που την δείχνουν αδυνατισμένη και καταπονημένη αλλά παίρνει την εκδίκησή της με άλλο τρόπο.
Η πρώην σταρ του Beverly Hills, 90210 έχει ανοίξει την προσωπική της ζωή στις κάμερες του Lifetime για να καταγράφουν τον Dean ενώ προσπαθεί να καταπολεμήσει την εξάρτησή του από το seξ στην κλινική αποτοξίνωσης.
Η Tori εθεάθη να φτάνει στην κλινική που βρίσκεται ο Dean μαζί με τις κάμερες. Ο 47χρονος απάτησε τη σύζυγό του με μία 28χρονη στον Καναδά. Είπε: «Λυπάμαι πραγματικά για τα λάθη που έκανα και τον πόνο που προκάλεσα στην οικογένειά μου. Αναλαμβάνω πλήρη ευθύνη για τις πράξεις μου και μπήκα από μόνος μου σε κλινική για να αντιμετωπίσω τα προβλήματά μου. Χαίρομαι που παίρνω βοήθεια για να γίνω ο σύζυγος και πατέρας που αξίζει στην οικογένειά μου». Δεν ξέρουμε κατά πόσο επιτρέπεται να μπαίνουν κάμερες στην κλινική , αλλά θα δούμε ακριβώς τι έγινε στο True Tori, στις 22 Απριλίου.

http://peiraxtiri.gr 
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!