Κυριαρχία των γυναικών παρατηρείται στα social media στις ΗΠΑ,σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Financesonline.com, η οποία επικαλείται στοιχεία από πηγές όπως το Pew Research Center και το Burst Media.
Όπως αναφέρεται, τα στατιστικά στοιχεία υποδεικνύουν ότι οι αμερικανίδες όχι μόνο χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα πιο συχνά από τους άνδρες, αλλά το κάνουν και με περισσότερους τρόπους. Μεγάλο είναι το ποσοστό των γυναικών χρησιμοποιούν τα κορυφαία social media sites, ενώ κυριαρχούν στα «οπτικού» χαρακτήρα δίκτυα, που είναι η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία. Η χαρακτηριστικότερη περίπτωση είναι το Pinterest, όπου έχει πρόσβαση το 33% των γυναικών που είναι online, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για τους άνδρες είναι 8%.
Ακόμη, οι γυναίκες φαίνονται να ηγούνται και όσον αφορά στην τάση της πρόσβασης στα social media μέσω φορητών συσκευών. Το 46% των γυναικών χρησιμοποιούν τα smartphones τους για να ελέγξουν τους λογαριασμούς τους, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους άνδρες είναι 43%. Επίσης, στα tablets τα ποσοστά είναι 32% έναντι 20%.
Ακόμη, οι γυναίκες αλληλεπιδρούν με brands πιο συχνά, και για μεγαλύτερο εύρος λόγων, ενώ «καταναλώνουν» και μοιράζονται νέα στα κοινωνικά δίκτυα πιο συχνά από ό,τι οι άνδρες, που παρουσιάζονται να επικεντρώνονται σε ειδησεογραφικές και αθλητικές ιστοσελίδες.
Ειδικότερα, τα ποσοστά των ενηλίκων χρηστών του Ίντερνετ στις ΗΠΑ που χρησιμοποιούν τα κορυφαία social media έχουν ως εξής:
Όσον αφορά στην αλληλεπίδραση με brands στα social media, το 54% των γυναικών το κάνει για υποστήριξη (44% για τους άνδρες), το 53% για προσφορές (36% για τους άνδρες), το 39% για γενική ενημέρωση (33% για τους άνδρες) και το 28% για σχόλια (25% για τους άνδρες).
Πάνω στα «οπτικά» social media, είναι πολύ πιο δημοφιλή στις γυναίκες από ό,τι στους άνδρες, καθώς στο tumblr τα ποσοστά είναι 54% έναντι 46%, στο Pinterest 33% έναντι 8% και στο Instagram 20% έναντι 15%.
Όπως αναφέρεται, τα στατιστικά στοιχεία υποδεικνύουν ότι οι αμερικανίδες όχι μόνο χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα πιο συχνά από τους άνδρες, αλλά το κάνουν και με περισσότερους τρόπους. Μεγάλο είναι το ποσοστό των γυναικών χρησιμοποιούν τα κορυφαία social media sites, ενώ κυριαρχούν στα «οπτικού» χαρακτήρα δίκτυα, που είναι η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία. Η χαρακτηριστικότερη περίπτωση είναι το Pinterest, όπου έχει πρόσβαση το 33% των γυναικών που είναι online, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για τους άνδρες είναι 8%.
Ακόμη, οι γυναίκες φαίνονται να ηγούνται και όσον αφορά στην τάση της πρόσβασης στα social media μέσω φορητών συσκευών. Το 46% των γυναικών χρησιμοποιούν τα smartphones τους για να ελέγξουν τους λογαριασμούς τους, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους άνδρες είναι 43%. Επίσης, στα tablets τα ποσοστά είναι 32% έναντι 20%.
Ακόμη, οι γυναίκες αλληλεπιδρούν με brands πιο συχνά, και για μεγαλύτερο εύρος λόγων, ενώ «καταναλώνουν» και μοιράζονται νέα στα κοινωνικά δίκτυα πιο συχνά από ό,τι οι άνδρες, που παρουσιάζονται να επικεντρώνονται σε ειδησεογραφικές και αθλητικές ιστοσελίδες.
Ειδικότερα, τα ποσοστά των ενηλίκων χρηστών του Ίντερνετ στις ΗΠΑ που χρησιμοποιούν τα κορυφαία social media έχουν ως εξής:
- Facebook: 76% για τις γυναίκες, 66% για τους άνδρες
- Tumblr: 54%, 46%
- Pinterest: 33%, 8%
- Instagram: 20%, 15%
- Twitter: 18%, 17%
- LinkedIn: 19%, 24% (μεγαλύτερο το ποσοστό για τους άνδρες)
- Οι γυναίκες επίσης παρουσιάζονται να βρίσκονται στα social media πιο συχνά από ό,τι οι άνδρες, καθώς το 30% χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα «αρκετές» φορές την ημέρα, έναντι 26% των ανδρών.
Όσον αφορά στην αλληλεπίδραση με brands στα social media, το 54% των γυναικών το κάνει για υποστήριξη (44% για τους άνδρες), το 53% για προσφορές (36% για τους άνδρες), το 39% για γενική ενημέρωση (33% για τους άνδρες) και το 28% για σχόλια (25% για τους άνδρες).
Πάνω στα «οπτικά» social media, είναι πολύ πιο δημοφιλή στις γυναίκες από ό,τι στους άνδρες, καθώς στο tumblr τα ποσοστά είναι 54% έναντι 46%, στο Pinterest 33% έναντι 8% και στο Instagram 20% έναντι 15%.
Πηγή: naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου