Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014

Σχεδόν αλώβητη – για τα δεδομένα της εποχής – έχει μείνει η τεχνολογία στην ελληνική αγορά εν καιρώ κρίσης... Αυτό είναι το γενικό συμπέρασμα που εξάγεται από τα στατιστικά στοιχεία της εταιρείας ερευνών απογραφής λιανικών πωλήσεων, GFK Hellas.
Σε συνέντευξή τους στον ιστότοπο τεχνολογίας digitallife.gr, οι Ηλίας Κανελλόπουλος και Λώρα Σκολαρίκου, στελέχη της GFK Hellas, αναφέρουν ότι:
«Σε γενικές γραμμές ο Έλληνας καταναλωτής φαίνεται ότι μετά από 3-4 χρόνια διαρκών αλλαγών, καινούριων μέτρων και μεταβολών του τρόπου ζωής του έχει πλέον προσαρμοστεί στις συνθήκες της εποχής μας γεγονός που εκφράζεται και μέσα από την αγοραστική του συμπεριφορά.
[...] Οι κατηγορίες οι οποίες είναι άμεσα συνδεδεμένες με την έννοια «τεχνολογία» και τις εξελίξεις γύρω από αυτή είναι και οι κατηγορίες που έχουν πληγεί λιγότερο από την γενικότερη κατάσταση. Εκείνες δε που κινήθηκαν ή συνεχίζουν να κινούνται με θετικό πρόσημο ήταν ητηλεόραση την περσινή χρονιά λόγω της αλλαγής του αναλογικού σήματος σε ψηφιακό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα smartphones και τα tablets τα οποία συνεχίζουν να κινούνται θετικά και φέτος ενώ ουσιαστικά το «νέο αίμα» στις ανοδικά κινούμενες κατηγορίες αποτελούν τα desktop PC και τα περιφερειακά των υπολογιστών (ποντίκια, πληκτρολόγια).
Τώρα, ως προς το γιατί συμβαίνει αυτό είναι σαφές ότι η ανάπτυξη της τεχνολογίας δημιουργεί καινούριες ανάγκες και αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Έλληνας καταναλωτής είναι κατ' εξοχήν «γκατζετάκιας» έχει οδηγήσει στην εικόνα που περιγράφουμε παραπάνω».
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, θεαματική αύξηση σε σχέση με το 2012 εμφάνισε το 2013 η αγορά ηλεκτρονικών ταμπλετών (tablets) στην Ελλάδα. Ειδικότερα, περισσότερα από 430.000 τεμάχια πουλήθηκαν πέρυσι στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK Hellas σημειώνοντας σημαντική άνοδο σε σύγκριση με το 2012 οπότε και πωλήθηκαν 120.000 τεμάχια. Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών ταμπλετών σε τζίρο το 2013 ξεπέρασαν τα 93 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 46 εκατ. ευρώ το 2012, σύμφωνα με την GFK Hellas.
Σύμφωνα με την GfK Hellas, το 2013 οι ηλεκτρονικές ταμπλέτες έδωσαν μια πολύ σημαντική πνοή στην αγορά της τεχνολογίας. Η αποτύπωση των μεριδίων αγοράς, εξέλιξης τιμών, καναλιών διανομής και προϊοντικών χαρακτηριστικών είναι εξαιρετικά σημαντική για τη χάραξη στρατηγικής των εταιρειών.

Πηγή: iefimerida.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!