Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Τα παραδείγματα των εταιρειών που έχουν διχάσει τους οπαδούς τους με τις επιλογές που έκαναν είναι αρκετά. Πιο πρόσφατα παραδείγματα, η Porsche που διαθέτει την 911 GT3 αποκλειστικά με PDK, η Nissan που ανεβάζει την τιμή του GT-R ταχύτερα κι από την ισχύ του τα τελευταία πέντε χρόνια, η Ferrari η οποία δεν διαθέτει πλέον αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο στη γκάμα της κτλ.

Σίγουρα οι εταιρείες έχουν τους λόγους τους όταν παίρνουν φαινομενικά άστοχες αποφάσεις. Συνήθως, οι αποφάσεις τους αποδεικνύονται σωστές μετά από μικρότερο ή μεγαλύτερο διάστημα. Μακάρι να ισχύσει το ίδιο και για την απόφαση της Mitsubishi.
Όσοι αγαπούν τους αγώνες και το Evo, ας διαβάσουν με προσοχή. Η είδηση δεν είναι για όσους έχουν καρδιακά θέματα. Σύμφωνα με πληροφορίες από τις ΗΠΑ, οι οποίες επιβεβαιώνονται τόσο από το Car&Driver όσο και από το Motor Trend, η ιαπωνική εταιρεία ανακάλεσε την απόφασή της για διακοπή παραγωγής της σειράς Lancer Evolution μετά τη λήξη της θητείας του Evo X. Αυτό είναι το μόνο καλό νέο, καθώς από εδώ και πέρα αρχίζουν τα αποκαρδιωτικά νέα. Ο αντικαταστάτης του Evo Χ, ενδεχομένως με εντελώς διαφορετική ονομασία, θα διαθέτει αρκετά από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του, αλλά δεν θα έχει την παραμικρή σχέση με καμία από τις προηγούμενες γενιές του μοντέλου.
Ο κινητήρας του θα είναι μια εξελιγμένη έκδοση του κινητήρα που είδαμε στο  πρωτότυπο XR-PHEV, δηλαδή 3κυλινδρος ντίζελ, χωρητικότητας 1.100 κ.εκ. και με απόδοση ανώτερη των 135 ίππων. Είναι να βάλει κανείς τα κλάματα. Ο κινητήρας αυτός θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι θα μεταδίδουν την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Σύμφωνα με ανώτερα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας, το νέο Evo, η εξέλιξη του οποίου έχει ξεκινήσει, θα είναι πιο αποτελεσματικό από το Evo X. Θα διαθέτει συστήματα όπως το S-AWC, τα ενεργά διαφορικά και το Active Yaw Control. Σε αντίθεση με τις απλές εκδόσεις, δεν θα βασίζεται στο πάτωμα του Renault Megane, στα πλαίσια της νέας συνεργασίας της Mitsubishi με τον όμιλο Renault-Nissan. Αυτό δα έλειπε.
Μπορεί το αποτέλεσμα να είναι ένα διασκεδαστικό στην οδήγηση αυτοκίνητο, δεν διαφωνούμε. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα πρέπει να φέρει την ονομασία «Ενο». Είναι ιεροσυλία. Πιστεύουμε ότι η απόφαση αυτή είναι προς εντελώς λάθος κατεύθυνση, σαν κι εκείνη της διακοπής του αγωνιστικού προγράμματος, η οποία οδήγησε στη ραγδαία πτώση των πωλήσεων του Ενο.

http://motori.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!