Τελικά, το εντυπωσιακό πρωτότυπο που είχαμε δει στην έκθεση της
Φρανκφούρτης δεν θα είναι ούτε υβριδικό, μήτε περιορισμένης παραγωγής. Η
Audi αποφάσισε το Sport Quattro να είναι ένα συμβατικής τεχνολογίας και
κανονικής παραγωγής μοντέλο που θα βασίζεται σε μία πιο κόμπακτ
πλατφόρμα προερχόμενη από το A6.
Φυσικά θα είναι τετρακίνητο ενώ ακόμη ένας φόρος τιμής στο πρώτο Quattro θα είναι ο 5κύλινδρος των 2,5 lt του οποίου η ισχύς θα κυμαίνεται στους 340 με 360 PS σε σχέση με τους 310 που αποδίδει το ίδιο μοτέρ στο RS Q3. Όσον αφορά στις επιδόσεις αναμένεται να είναι αντάξιες ενός σπορ γρήγορου Audi και θα ευνοούνται από το χαμηλό απόβαρο (θα ζυγίζει λιγότερο από 1.300 kg) ελέω εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου και ανθρακονημάτων.
caroto.gr
Φυσικά θα είναι τετρακίνητο ενώ ακόμη ένας φόρος τιμής στο πρώτο Quattro θα είναι ο 5κύλινδρος των 2,5 lt του οποίου η ισχύς θα κυμαίνεται στους 340 με 360 PS σε σχέση με τους 310 που αποδίδει το ίδιο μοτέρ στο RS Q3. Όσον αφορά στις επιδόσεις αναμένεται να είναι αντάξιες ενός σπορ γρήγορου Audi και θα ευνοούνται από το χαμηλό απόβαρο (θα ζυγίζει λιγότερο από 1.300 kg) ελέω εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου και ανθρακονημάτων.
caroto.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου