Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

Αν κάνετε δίαιτα, σίγουρα θα υπάρχουν στιγμές που νιώθετε έντονα το αίσθημα της πείνας.

Τι μπορείτε να φάτε, όμως, προκειμένου να μην έχετε τύψεις ότι χαλάσατε τη δίαιτα, αλλά και να σταματήσετε να πεινάτε;

Η εύκολη απάντηση είναι μία μπάρα δημητριακών. Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι τέτοιου είδους σνακ, μπορεί μεν να περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες, που δεν μας φορτώνουν με επιπλέον θερμίδες, δεν μας χορταίνουν όμως.

Προτιμήστε, λοιπόν, τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες. Η πρωτεΐνη μας χορταίνει περισσότερο, ενώ, παράλληλα, έχει και λίγες θερμίδες.

Τέτοια σνακ, που θα μπορούσατε να καταναλώσετε άφοβα, αλλά πάντα με μέτρο είναι:

- 1 γιαούρτι

- 1 ποτήρι γάλα

- Λίγο άπαχο τυρί με ένα παξιμάδι

- Μία φέτα γαλοπούλα με ένα παξιμάδι

- 1 βραστό αυγό με ένα παξιμάδι
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!