Νικητές σε παγκόσμιο διαγωνισμό αναδείχτηκαν Έλληνες φοιτητές.
Κατασκεύασαν μονοθέσιο. Εντυπωσιασμένος με την κατασκευή δήλωσε
μηχανικός της Ferrari (Vid)
Νικητές σε παγκόσμιο διαγωνισμό αναδείχτηκαν Έλληνες
φοιτητές χάρη στις γνώσεις τους στο αντικείμενο της μηχανολογίας και
ασφαλώς χάρη στην αγάπη τους για την ταχύτητα.
Πρόκειται για την ομάδα Centaurus Racing Team που
απαρτίζεται από 19 φοιτητές του πανεπιστημίου Θεσσαλίας από το Τμήμα
Μηχανολόγων Μηχανικών που ιδρύθηκε το 2009. Το μονοθέσιο το οποίο
ολοκλήρωσαν τον περασμένο Ιούνιο, στο οποίο έδωσαν το όνομα «Χείρωνας»,
κέρδισε το διαγωνισμό Formula Student, στον οποίο συμμετέχουν
αντίστοιχες ομάδες από όλο τον κόσμο.
Η απονομή των βραβείων έγινε τον περασμένο μήνα στην πόλη Βαράνο της Ιταλίας και η ομάδα κατέλαβε την 1η θέση στην επιχειρηματική παρουσίαση, ενώ τα σχέδια για τη νέα χρονιά είναι αισιόδοξα.
Η ομάδα ιδρύθηκε ύστερα από πρωτοβουλία των φοιτητών και έκτοτε έχει συμμετάσχει στα τρία επίπεδα του παραπάνω διαγωνισμού. Οι διακρίσεις ξεκίνησαν το 2011, όταν κατέλαβε την 1η γενική θέση στην Ιταλία, διαγωνιζόμενη μόνο με σχέδια για το μονοθέσιο.
Την επόμενη χρονιά συμμετείχε τόσο με σχέδια όσο και με μερικά κατασκευασμένα μηχανικά μέρη στο Silverstone της Αγγλίας, λαμβάνοντας την 3η θέση στο σχεδιασμό και την 5η στην επιχειρηματική παρουσίαση. Η ολοκλήρωση του 1ου αυτοκινήτου του πανεπιστημίου Θεσσαλίας έγινε τον Ιούνιο του 2013. Η ομάδα, τιμώντας τις παραδόσεις της πόλης στην οποία εδρεύει, έδωσε το όνομα του πιο γνωστού Κενταύρου στο μονοθέσιο, ονομάζοντάς το «Χείρωνα».
Η πρώτη συμμετοχή της ομάδος με πλήρως λειτουργικό μονοθέσιο χαρακτηρίστηκε από σειρά επιτυχιών. Η 1η θέση στην επιχειρηματική παρουσίαση, τον περασμένο μήνα έδωσε τη δυνατότητα στους φοιτητές του πανεπιστημίου Θεσσαλίας να φέρουν την ελληνική σημαία στο βάθρο του διαγωνισμού, μπροστά στις μεγαλύτερες εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας και 2.000 φοιτητές από όλο τον κόσμο.
Πέραν αυτού, η ομάδα διακρίθηκε και στο αγώνισμα της ανάλυσης κόστους (Cost Report), λαμβάνοντας την 4η θέση. Επίσης, παρά την 30η θέση στο αγώνισμα της σχεδίασης, η ομάδα δέχτηκε πολύ θετικά σχόλια από τους κριτές του διαγωνισμού. Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα μηχανικού της Ferrari, ο οποίος, όπως αναφέρουν στο ΑΠΕ - ΜΠΕ οι φοιτητές της ομάδας, χαρακτήρισε τον «Χείρωνα» ως ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα ομάδας που αγωνίζεται για πρώτη φορά στο υψηλότερο επίπεδο του διαγωνισμού.
Βασική επιτυχία των μελλοντικών μηχανικών αποτέλεσε το γεγονός πως το αυτοκίνητο, στην πρώτη του παρουσία, κατάφερε να περάσει όλους τους τεχνικούς ελέγχους και να τερματίσει σε όλα τα αγωνίσματα χωρίς να εμφανίσει προβλήματα. Ο αγώνας αντοχής (22 χιλιόμετρα) αποτελούσε το μεγαλύτερο εμπόδιο για τον «Χείρωνα», που κατάφερε ωστόσο να δικαιώσει την προσπάθεια της ομάδας τα τελευταία χρόνια. Στη γενική κατάταξη, η ομάδα κατέλαβε θέση στο πρώτο μισό του βαθμολογικού πίνακα (26η θέση) πραγματοποιώντας μία άκρως επιτυχημένη πρώτη εμφάνιση και αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον.
Ποιος είναι ο στόχος για τη νέα χρονιά; Στόχος είναι η σχεδίαση και η κατασκευή ενός νέου, βελτιωμένου μονοθέσιου, με σκοπό τη συμμετοχή σε έναν ακόμη διαγωνισμό το καλοκαίρι του 2014. Η επιτυχημένη εμφάνιση έθεσε ψηλά τον πήχη γι' αυτό και τα μέλη της ομάδας βάζουν τα δυνατά τους προκειμένου να πετύχουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Την περίοδο αυτή δίνεται περισσότερη προσοχή στην οργάνωση της ομάδας καθώς ανανεώνονται τα μέλη της και νέοι, φιλόδοξοι μηχανικοί προστίθενται στο δυναμικό της.
Οι φοιτητές που μετείχαν στην ομάδα που έλαβε μέρος στον διαγωνισμό της Ιταλίας είναι: Στέφανος Αθανασιάδης, Κωνσταντίνα Γιακουμή, Πέτρος Επισκόπου, Ανδρέας Λεβεντάκης, Στέφανος Μανιός, Αγαπητός Διακογιάννης, Αθανάσιος Τσαπερλής, Κωνσταντίνος Καραγιάννης, Φώτης Καρδαράς, Κωνσταντίνος Ντόνας, Γεώργιος Τάτσιος, Στέλιος Κανελλόπουλος, Σταμάτης Κιακίδης, Κωνσταντίνος Πετριτσόπουλος, Δημήτρης Δατσογιάννης, Τάσος Σαμαράς, Γεώργιος Παπαγεωργίου, Βασιλική Καλούτσα και Μύρων Παπαδημητράκης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Η απονομή των βραβείων έγινε τον περασμένο μήνα στην πόλη Βαράνο της Ιταλίας και η ομάδα κατέλαβε την 1η θέση στην επιχειρηματική παρουσίαση, ενώ τα σχέδια για τη νέα χρονιά είναι αισιόδοξα.
Η ομάδα ιδρύθηκε ύστερα από πρωτοβουλία των φοιτητών και έκτοτε έχει συμμετάσχει στα τρία επίπεδα του παραπάνω διαγωνισμού. Οι διακρίσεις ξεκίνησαν το 2011, όταν κατέλαβε την 1η γενική θέση στην Ιταλία, διαγωνιζόμενη μόνο με σχέδια για το μονοθέσιο.
Την επόμενη χρονιά συμμετείχε τόσο με σχέδια όσο και με μερικά κατασκευασμένα μηχανικά μέρη στο Silverstone της Αγγλίας, λαμβάνοντας την 3η θέση στο σχεδιασμό και την 5η στην επιχειρηματική παρουσίαση. Η ολοκλήρωση του 1ου αυτοκινήτου του πανεπιστημίου Θεσσαλίας έγινε τον Ιούνιο του 2013. Η ομάδα, τιμώντας τις παραδόσεις της πόλης στην οποία εδρεύει, έδωσε το όνομα του πιο γνωστού Κενταύρου στο μονοθέσιο, ονομάζοντάς το «Χείρωνα».
Η πρώτη συμμετοχή της ομάδος με πλήρως λειτουργικό μονοθέσιο χαρακτηρίστηκε από σειρά επιτυχιών. Η 1η θέση στην επιχειρηματική παρουσίαση, τον περασμένο μήνα έδωσε τη δυνατότητα στους φοιτητές του πανεπιστημίου Θεσσαλίας να φέρουν την ελληνική σημαία στο βάθρο του διαγωνισμού, μπροστά στις μεγαλύτερες εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας και 2.000 φοιτητές από όλο τον κόσμο.
Πέραν αυτού, η ομάδα διακρίθηκε και στο αγώνισμα της ανάλυσης κόστους (Cost Report), λαμβάνοντας την 4η θέση. Επίσης, παρά την 30η θέση στο αγώνισμα της σχεδίασης, η ομάδα δέχτηκε πολύ θετικά σχόλια από τους κριτές του διαγωνισμού. Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα μηχανικού της Ferrari, ο οποίος, όπως αναφέρουν στο ΑΠΕ - ΜΠΕ οι φοιτητές της ομάδας, χαρακτήρισε τον «Χείρωνα» ως ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα ομάδας που αγωνίζεται για πρώτη φορά στο υψηλότερο επίπεδο του διαγωνισμού.
Βασική επιτυχία των μελλοντικών μηχανικών αποτέλεσε το γεγονός πως το αυτοκίνητο, στην πρώτη του παρουσία, κατάφερε να περάσει όλους τους τεχνικούς ελέγχους και να τερματίσει σε όλα τα αγωνίσματα χωρίς να εμφανίσει προβλήματα. Ο αγώνας αντοχής (22 χιλιόμετρα) αποτελούσε το μεγαλύτερο εμπόδιο για τον «Χείρωνα», που κατάφερε ωστόσο να δικαιώσει την προσπάθεια της ομάδας τα τελευταία χρόνια. Στη γενική κατάταξη, η ομάδα κατέλαβε θέση στο πρώτο μισό του βαθμολογικού πίνακα (26η θέση) πραγματοποιώντας μία άκρως επιτυχημένη πρώτη εμφάνιση και αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον.
Ποιος είναι ο στόχος για τη νέα χρονιά; Στόχος είναι η σχεδίαση και η κατασκευή ενός νέου, βελτιωμένου μονοθέσιου, με σκοπό τη συμμετοχή σε έναν ακόμη διαγωνισμό το καλοκαίρι του 2014. Η επιτυχημένη εμφάνιση έθεσε ψηλά τον πήχη γι' αυτό και τα μέλη της ομάδας βάζουν τα δυνατά τους προκειμένου να πετύχουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Την περίοδο αυτή δίνεται περισσότερη προσοχή στην οργάνωση της ομάδας καθώς ανανεώνονται τα μέλη της και νέοι, φιλόδοξοι μηχανικοί προστίθενται στο δυναμικό της.
Οι φοιτητές που μετείχαν στην ομάδα που έλαβε μέρος στον διαγωνισμό της Ιταλίας είναι: Στέφανος Αθανασιάδης, Κωνσταντίνα Γιακουμή, Πέτρος Επισκόπου, Ανδρέας Λεβεντάκης, Στέφανος Μανιός, Αγαπητός Διακογιάννης, Αθανάσιος Τσαπερλής, Κωνσταντίνος Καραγιάννης, Φώτης Καρδαράς, Κωνσταντίνος Ντόνας, Γεώργιος Τάτσιος, Στέλιος Κανελλόπουλος, Σταμάτης Κιακίδης, Κωνσταντίνος Πετριτσόπουλος, Δημήτρης Δατσογιάννης, Τάσος Σαμαράς, Γεώργιος Παπαγεωργίου, Βασιλική Καλούτσα και Μύρων Παπαδημητράκης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου