Εάν κανείς αναζητήσει μία από τις μάρκες που αποτελούν αντικείμενο πόθου για τον γυναικείο αλλά και κατ’ επέκταση για τον ανδρικό πληθυσμό, θα βρει την απάντηση σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας και οινοπνευματωδών του κόσμου, τον οίκο Moet Henessy Louis Vuitton, η οποία διαθέτει παγκοσμίως τα προϊόντα Luis Vuitton. Eκτός όμως από τις γνωστές τσάντες και αξεσουάρ με το διάσημο μονόγραμμα και σειρά γυναικείων και ανδρικών ενδυμάτων και υποδημάτων θα εντοπίσει κάποιος και ένα ευρύτατο χαρτοφυλάκιο οινοπνευματωδών προεξάρχουσας της σαμπάνιας που προέρχεται από τον οίκο Moet & Chandon.
O γαλλικός όμιλος LVMH αποτελεί τον μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή όμιλο προϊόντων μόδας και πολυτέλειας στον κόσμο, όπου εκτός από τις προαναφερόμενες μάρκες, περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλους, εμβληματικοί οίκοι ρολογιών όπως η Zenith International, η Hublot, η Bulgari, η Tag Heuer, η διάσημη για τα διαμάντια της De Beers αλλά και ποτά όπως η βότκα Belvedere, η σαμπάνια Veuve Cliquot καθώς και η σαμπάνια Krug, αποτελώντας μέρος μόνο από ένα εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο θυγατρικών εταιρειών και μαρκών με παγκόσμιο εκτόπισμα.
Ο τζίρος του γαλλικού ομίλου για το 2021 σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η LVMH ανήλθε στα 64,21 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένος κατά 44% από το 2020 όπου λόγω της πανδημίας ο κύκλος εργασιών είχε κατέλθει στα 44,65 δισεκατομμύρια ευρώ.
Από το συγκεκριμένο ποσό του 2021 τα κρασιά και τα οινοπνευματώδη έφεραν 5,97 δις, τα προϊόντα μόδας και τα δερμάτινα είδη 30,92 δις, τα αρώματα και τα καλλυντικά 6,6 δις, τα ρολόγια και τα κοσμήματα 8,9 δις και το δίκτυο καταστημάτων επιλεγμένης λιανικής, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα καταστήματα καλλυντικών, Sephora, πρόσθεσε 11,75 δις ευρώ. Mάλιστα ο τζίρος του 2021 φέρνει τον όμιλο LVMH σε πωλήσεις μεγαλύτερες κατά 20% και από εκείνες του 2019, πριν ξεσπάσει δηλαδή η πανδημία. Ταυτόχρονα τα κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες από 8,3 δις ευρώ το 2020, εκτοξεύθηκαν στα 17,15 δις ευρώ το 2021 με αύξηση κατά 107%.
Η περίπτωση της Louis Vuitton στην Ελλάδα
Ερχόμενοι στην Ελλάδα, αυτό που εξετάζουμε είναι ότι η μάρκα Louis Vuitton εκπροσωπείται αυτή τη στιγμή από τα καταστήματα της οδού Βουκουρεστίου στο Κολωνάκι καθώς και από δύο καταστήματα στη Μύκονο αυτά της οδού Ενόπλων Δυνάμεων στη Χώρα Μυκόνου αλλά και από ένα ακόμη στην παραλία Ψαρού στο Nammos Village. Σημειώνεται ωστόσο ότι τα καταστήματα της Μυκόνου λειτουργούν εποχικά.
Θυμίζουμε ότι κατά το παρελθόν υπήρχαν και άλλα καταστήματα στην Ελλάδα, ωστόσο πλέον δεν υφίστανται ούτε το κατάστημα της Προξένου Κορομηλά στη Θεσσαλονίκη, ούτε και εκείνο της Κηφισιάς, η διακοπή λειτουργίας του οποίου προηγήθηκε χρονικά εκείνου της συμπρωτεύουσας.
Πωλήσεις 20,9 εκατ. ευρώ έφεραν Βουκουρεστίου και Μύκονος
Εάν εξετάσουμε λοιπόν τις επιδόσεις της Louis Vuitton στην Ελλάδα για το δεκάμηνο του 2021, ήτοι από 1η Ιανουαρίου έως και 31 Οκτωβρίου, θα δούμε ότι ο τζίρος ανήλθε στα 20,9 εκατ. ευρώ με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται στα 6,5 εκατ. ευρώ. Μάλιστα ο προαναφερόμενος αριθμός σε επίπεδο τζίρου έχει υπερκαλύψει τις συνολικές πωλήσεις του 2020, όταν ο κύκλος της Louis Vuitton στην Ελλάδα μειώθηκε κατά περίπου 63% σε μόλις 13,37 εκατ. ευρώ με αποτελέσματα προ φόρων 2,62 εκατ. ευρώ. Ωστόσο το δεκάμηνο – και όπως όλα δείχνουν το δωδεκάμηνο του 2021 - βρίσκονται αρκετά μακριά από το 2019 που οι πωλήσεις στη χώρα μας για τον οίκο ήταν στα 35,68 εκατ. ευρώ με κέρδη προ φόρων 12,12 εκατ. ευρώ. Η μάρκα ωστόσο δεν παύει να συνεχίζει να αποτελεί μία από τις πιο αναγνωρίσιμες και περιζήτητες στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.
Η Louis Vuitton κατετάγη πρόσφατα ως η πολυτιμότερη παγκοσμίως εταιρεία ειδών πολυτελείας στην έκθεση Top Global Brands 2021 της Interbrand. Ειδικότερα, η γαλλική εταιρεία κατατάσσεται στη 13η θέση και είναι η μόνη εταιρεία μόδας που εμφανίζεται στην πρώτη 20άδα. Η Chanel και η Hermès κατατάσσονται στην 22η και 23η θέση αντίστοιχα. Οι τρεις πρώτες θέσεις καταλαμβάνονται από τους τεχνολογικούς κολοσσούς Apple, Amazon και Microsoft. Η H&M και η Zara κατατάσσονται στην 43η και 45η θέση στην έκθεση, η οποία επίσης βλέπει τους μεγαλύτερους παίκτες στην αγορά προϊόντων ομορφιάς, l'Oreal και Sephora, να κατατάσσονται στις θέσεις 53 και 100.
capital.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου