Ένας ευχαριστημένος πελάτης εστιατορίου στο Κλίβελαντ των ΗΠΑ, το οποίο κλείνει λόγω κορωνοϊού, άφησε φιλοδώρημα ύψους 3.000 δολαρίων.
Αφού ήπιε το ποτό του –κόστους επτά δολαρίων- ο άνδρας κάλεσε τον ιδιοκτήτη να μοιραστεί με τέσσερις υπαλλήλους του καταστήματος το φιλοδώρημα που θα τους άφηνε.
Όπως περιέγραψε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος Nighttown, καθώς ο άνδρας περπατούσε προς την έξοδο του καταστήματος, διαπίστωσε ότι το ποσό έφτανε τις 3.000 δολάρια.
«Έτρεξα πίσω του και μου είπε ότι δεν έκανε λάθος, καθώς και ότι θα μας δει όταν ανοίξουμε ξανά», σημείωσε ο Μπρένταν Ρινγκ.
Ο ιδιοκτήτης τόνισε πάντως ότι δεν θα αποκαλύψει το όνομα του πελάτη, εκτιμώντας ότι ο άνδρας δεν θα το ήθελε.
Εξέφρασε δε την ευγνωμοσύνη του ίδιου και του προσωπικού «για αυτήν την απίστευτα ευγενική και υπέροχη χειρονομία», όπως είπε.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου