Πέμπτη 14 Μαΐου 2020


Όταν ο Ντόναλντ Τραμπ μέσα στον Απρίλιο δήλωνε ότι μια ένεση με χλωρίνη μπορεί να βοηθήσει στην μάχη κατά του κορωνοϊού δυστυχώς κάποιοι τον άκουσαν προσεκτικά και αυτό αποτυπώνεται στα στοιχεία.
Σύμφωνα με το περιοδικό Time, το οποίο επικαλείται τα τελευταία στοιχεία από το Αμερικανικό Κέντρο Δηλητηριάσεων, αυτοί που πίστεψαν τον ανεκδιήγητο αυτό άνθρωπο που ηγείται των ΗΠΑ είναι αρκετοί. Και μπορεί η αύξηση στα κρούσματα δηλητηριάσεων να είχαν προηγηθεί των δηλώσεων Τραμπ αλλά ο Πρόεδρος των ΗΠΑ με τις δηλώσεις του τα έκανε χειρότερα.
 
Τα περιστατικά ήταν ήδη αυξημένα από τις αρχές Ιανουαρίου μέχρι και τις 31 Μαρτίου καθώς ο κόσμος χρησιμοποιούσε απολυμαντικά και χλωρίνη σε μεγαλύτερο βαθμό για να απολυμαίνει τα πάντα λόγω κορωνοϊού.
Οι περισσότερες δηλητηριάσεις ήταν από τις αναθυμιάσεις της χλωρίνης αλλά υπήρχαν και περιστατικά κατάποσης αλλά κυρίως από παιδιά που δεν γνωρίζουν πόσο επικίνδυνα είναι τα απορρυπαντικά.
Αυτό που ακολούθησε όμως είναι εντυπωσιακό. Τα περιστατικά δηλητηρίασης αυξήθηκαν.
Τον Απρίλιο του 2020 και ειδικά το τελευταίο 8ημερο μετά και τις δηλώσεις η αύξηση σε σχέση με τον Απρίλιο του 2019 ήταν 121%.
Πιο αναλυτικά: Τον Μάρτιο του 2019 τα περιστατικά δηλητηρίασης με χλωρίνη ήταν 3.184 και τον Μάρτιο του 2020 ήταν 5.068. Τον Απρίλιο του 2019 ήταν 3.242 και τον Απρίλιο του 2020 ήταν 5.739.
Τις πρώτες 10 ημέρες του Μαΐου το πράγμα δείχνει να ηρεμεί τουλάχιστον σύμφωνα με τα στοιχεία για το πρώτο 10ημερο.
Ανεξάρτητα πάντως από τις επικίνδυνες δηλώσεις του Τραμπ οι πολίτες φοβισμένοι έκαναν ό,τι μπορούσαν για να προστατευθούν από τον κορωνοϊό θέτοντας όμως σε κίνδυνο την ζωή τους με την αλόγιστη χρήση ακόμα και των απολυμαντικών.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!