Με μία διαδικτυακή ανάρτηση, ο Mark Zuckerberg τοποθετήθηκε σχετικά με την παρουσίαση των Καταστημάτων Facebook, υπηρεσία που φιλοδοξεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να πουλήσουν τα προϊόντα τους μέσω διαδικτύου.
Αυτή τη στιγμή πολλές μικρές επιχειρήσεις βρίσκονται σε δυσμενή φάση με τα καταστήματα να έχουν παραμείνει κλειστά για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ όλο και περισσότερες αναζητούν να φέρουν την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο. Στόχος του Facebook είναι να κάνει τις αγορές εύκολες και να επιτρέψει σε οποιονδήποτε, από έναν ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης έως μια παγκόσμια εταιρεία, να χρησιμοποιεί τις εφαρμογές του για να συνδεθεί με τους πελάτες.
“Το Facebook δημιουργήθηκε για να σας συνδέσει με οτιδήποτε σας ενδιαφέρει. Αυτό σημαίνει, φίλους, οικογένεια, αλλά και προϊόντα και επιχειρήσεις. Εδώ και χρόνια, οι χρήστες χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές μας για να αγοράσουν και να πουλήσουν αντικείμενα -από τις πρώτες μέρες δημοσίευσης μιας φωτογραφίας ποδηλάτου με τη λεζάντα «προς πώληση» έως την πώληση του τραπεζιού σαλονιού σας στο Marketplace και τώρα τις τρέχουσες αγοραστικές τάσεις για προϊόντα μόδας από τις αγαπημένες σας εταιρείες και τους influencers του Instagram. Ήταν τα άτομα που χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές μας και οραματίστηκαν το εμπόριο μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Τους βοηθάμε να κάνουν αυτό το όραμα πραγματικότητα.
”Θέλουμε να παρέχουμε στους ανθρώπους ένα μέρος, όπου μπορούν να ζήσουν τη χαρά των αγορών έναντι της δουλειάς των αγορών. Και θέλουμε να βοηθήσουμε τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν και να διευκολύνουν τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να αγοράσουν πράγματα που αγαπούν”, ανέφερε στην ανάρτησή του ο επικεφαλής της Facebook.
Παρουσιάζοντας τα Καταστήματα Facebook
Τα Καταστήματα Facebook διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα για πρόσβαση των πελατών τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Η δημιουργία ενός Καταστήματος Facebook είναι δωρεάν και απλή. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα που θέλουν να εμφανιστούν από τον κατάλογό τους και, στη συνέχεια, να προσαρμόσουν την εμφάνιση και την αίσθηση του καταστήματος με μια εικόνα εξωφύλλου και ευδιάκριτα χρώματα που προβάλλουν την επωνυμία τους. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε πωλητής, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον προϋπολογισμό του, μπορεί να φέρει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο και να συνδέεται με τους πελάτες όπου και όποτε είναι βολικό για αυτούς.
Ενδιαφέρον σημείο είναι το γεγονός ότι όπως ακριβώς όταν βρισκόμαστε σε ένα φυσικό κατάστημα και πρέπει να ζητήσουμε βοήθεια από κάποιον, έτσι και στα Facebook Καταστήματα, μπορούμε να στέλνουμε μηνύματα στην επιχείρηση μέσω WhatsApp, Messenger ή απευθείας μήνυμα στο Instagram, για να κάνουμε ερωτήσεις, να λάβουμε υποστήριξη, να παρακολουθήσουμε παραδόσεις κλπ. Όπως τόνισε ο Mark Zuckerberg, σύντομα, οι καταναλωτές θα μπορούν να δουν ένα κατάστημα και να πραγματοποιήσουν αγορές απευθείας από μια συνομιλία μέσω Messenger, WhatsApp ή Instagram.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στον τρόπο δημιουργίας των καταστημάτων με γνώμονα την προστασία της ιδιωτικότητας εδώ, ενώ τόνισε και την επένδυση σε λειτουργίες σε όλες τις εφαρμογές της εταιρείας που θα ενσωματωθούν στα Facebook Καταστήματα ώστε να βοηθηθούν οι πελάτες να ανακαλύψουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και να διευκολύνουν τις αγορές.
Κατάστημα Instagram
Αυτό το καλοκαίρι, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ, η εταιρεία θα παρουσιάσει επίσης το Instagram Shop, έναν νέο τρόπο για να ανακαλύπτουμε και να αγοράζουμε προϊόνταμέσω του Εξερεύνηση Instagram(Instagram Explore). Μπορούμε να εμπνευστούμε από συλλογές από το @κατάστημα, να περιηγηθούμε σε επιλογές από τις αγαπημένες μας μάρκες και δημιουργούς, να φιλτράρουμε κατά κατηγορίες όπως η ομορφιά και το σπίτι και να αγοράσουμε αυτά που αγαπάμε, όλα σε μία τοποθεσία. Και αργότερα φέτος, προστίθεται μια νέα καρτέλα καταστήματος στη γραμμή πλοήγησης, ώστε να μπορούμε να μεταβούμε στο Κατάστημα Instagram με μία μόνο κίνηση.
Δυνατότητες Live Αγορών
Σύνδεση προγραμμάτων εμπιστοσύνης πελατών στον λογαριασμό Facebook
Επιπλέον, υπό δοκιμή είναι νέοι τρόποι διεκόλυνσης της απόκτησης ανταμοιβών από επιχειρήσεις, επιτρέποντας στους χρήστες να συνδέσουν τα προγράμματα loyalty στον λογαριασμό στο Facebook. Μέσω αυτής της λειτουργίας ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει και να παρακολουθεί εύκολα τους πόντους και τις ανταμοιβές.
Τέλος, ο Mark Zuckerberg αναφέρθηκε στην στενή συνεργασία με συνεργάτες όπως το Shopify, το BigCommerce, το WooCommerce, το Channel Advisor, το CedCommerce, το Cafe24, το Tienda Nube και το Feedonomics για να προσφέρουν στις μικρές επιχειρήσεις την υποστήριξη που χρειάζονται. “Αυτοί οι οργανισμοί προσφέρουν ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν και να διευθύνουν τις επιχειρήσεις τους και να έχουν και παρουσία στο διαδίκτυο. Τώρα θα βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν τα Καταστήματά τους στο Facebook και να χρησιμοποιήσουν τα άλλα εμπορικά μας εργαλεία. Ελπίζουμε ότι αυτά τα εργαλεία μπορούν να ανακουφίσουν από την πίεση που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις αυτή την περίοδο και να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προετοιμαστούν για το μέλλον” κατέληξε ο Mark Zuckerberg.
naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου