Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε χάσει τον αριθμό των ημερών που βρισκόμαστε σε καραντίνα, εργαζόμαστε στο σπίτι με πιτζάμες και έχουμε ξεχάσει πότε βγήκαμε για τελευταία φορά σε εξωτερικό χώρο.
Κάπως έτσι φαίνεται ότι την πάτησε και ο δημοσιογράφος του ABC News, Γουίλ Ριβ – γιος του θρυλικού «Σούπερμαν» Κρίστοφερ Ριβ – ο οποίος εμφανίστηκε ζωντανά στην τηλεόραση έχοντας παραλείψει μια μικρή λεπτομέρεια: να φορέσει παντελόνι.
Συγκεκριμένα, βγήκε live από το σπίτι του στην εκμπομπή Good Morning America (μτφ. Καλημέρα Αμερική) για δώσει το ρεπορτάζ σχετικά κάποια φαρμακεία που εξυπηρρτούν τους πελάτες με drones εν μέσω πανδημίας.
Κι ενώ έδειχνε κατάλληλα ντυμένος με το κοστούμι και το πουκάμισό του, μια κίνησή του αποκάλυψε πως από κάτω δεν φορούσε παντελόνι παρά μόνο κάτι που μοιάζει με εσώρουχο.
Οπως ήταν φυσικό στο twitter στήθηκε πάρτι με τον ίδιο να διακωμωδεί το σκηνικό, διευκρινίζοντας ότι τουλάχιστον φορούσε σορτς
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!