Τετάρτη 29 Απριλίου 2020


Ο ποδοσφαιριστής της Γιουβέντους επιβεβαίωσε για πρώτη φορά στις 21 Μαρτίου ότι αυτός και η σύντροφος του Οριάνα Σαμπατίνι είχαν προσβληθεί από τον COVID-19.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «El Chiringuito», ο Ντιμπάλα βρέθηκε ξανά θετικός για τέταρτη φορά μέσα σε έξι εβδομάδες
Ο διεθνής Αργεντινός είχε μιλήσει πρόσφατα για την καταπολέμηση της ασθένειας και είχε τονίσει πως δυσκολεύεται ακόμα και να αναπνεύσει. «Τα συμπτώματα ήταν πάρα πολύ έντονα. Υπήρχαν στιγμές που δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για πάνω από πέντε λεπτά. Πονούσαν οι μύες μου και ίσα που περπατούσα».
Ετσι, δύσκολα θα προλάβει να είναι 100% έτοιμος και να δώσει το παρών στις προπονήσεις όπου θα ξεκινήσει σύντομα η Γιουβέντους (18 Μαΐου) ενώ θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από τους γιατρούς το προσεχές διάστημα.
Πηγή: gazzetta.gr
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!