Τρίτη 14 Απριλίου 2020


Ο νέος κορωνοϊός είναι δέκα φορές πιο θανατηφόρος από τον ιό της γρίπης τύπου Α (Η1Ν1), που εμφανίστηκε στα τέλη Μαρτίου 2009 στο Μεξικό, ανέφερε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, ζητώντας μια «αργή» άρση των μέτρων περιορισμού της μετακίνησης.
«Τα δεδομένα από αρκετές χώρες μας δίνουν μια σαφέστερη εικόνα αυτού του ιού, πώς συμπεριφέρεται, πώς να τον σταματήσουμε. Γνωρίζουμε ότι η Covid-19 εξαπλώνεται γρήγορα και γνωρίζουμε ότι είναι θανατηφόρος: Δέκα φορές περισσότερο από τον ιό που είναι υπεύθυνος για την πανδημία της γρίπης του 2009», δήλωσε ο γενικός διευθυντής του ΠΟΥ Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεγιέσους στην ψηφιακή συνέντευξη Τύπου από τη Γενεύη.
Παράλληλα τόνισε πως η παραγωγή ενός «ασφαλούς και αποτελεσματικού» εμβολίου είναι αναγκαία για να σταματήσει εντελώς η μετάδοση της Covid-19, που έχει σκοτώσει σχεδόν 115.000 ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
«Η εποχή της παγκοσμιοποίησης σημαίνει ότι ο κίνδυνος της επαναφοράς και αναζωπύρωσης της Covid-19 θα συνεχίσει να υπάρχει. Ουσιαστικά, η παραγωγή και η διανομή ενός ασφαλούς και αποτελεσματικού εμβολίου θα είναι αναγκαία για την πλήρη διακοπή της μετάδοσης», πρόσθεσε ο Τέντρος.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!