Η Nissan αξιοποιεί την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η
ιαπωνική μάρκα αυτή την περίοδο δοκιμάζει την επόμενη γενιά των
ηλεκτρικών μοντέλων EV, που φέρουν την τελευταία τεχνολογία. Η νέα
πρόταση καθορίζει τη χρήση διπλού μοτέρ και σύστημα ελέγχου όλων των
τροχών.
Το
μοντέλο της δοκιμής είναι μια παραλλαγή του αμιγώς ηλεκτρικού Nissan
LEAF e. Διαθέτει ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους
τους τροχούς, που τροφοδοτείται από δύο κινητήρες υψηλής ισχύος
εμπρός/πίσω, ενσωματωμένους στην τεχνολογία ελέγχου του σασί που έχει
αναπτυχθεί από τη Nissan. Το αποτέλεσμα είναι ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα
ελέγχου όλων των τροχών, το οποίο θα αναβαθμίσει τις επιδόσεις των
ηλεκτρικών αυτοκινήτων της δημοφιλούς μάρκας σε νέο επίπεδο.Χρησιμοποιώντας
χωριστούς εμπρός και πίσω ηλεκτρικούς κινητήρες, το κινητήριο σύνολο
παράγει ισχύ 305 ίππων και μέγιστη ροπή 68,8 χλγμ. Τα μεγέθη αυτά
συμπληρώνονται από τον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κάθε
κινητήρα, κάτι για το οποίο φροντίζει η προηγμένη τεχνολογία EV της
Nissan, προσφέροντας εξαιρετική απόκριση, σε συνδυασμό με μια ασυνήθιστα
ομαλή επιτάχυνση, αναφέρεται στην ανακοίνωση.Ο ακριβής έλεγχος και των δύο κινητήρων παρέχει άνεση στην οδήγηση.
Η ομαλή λειτουργία και ο περιορισμός των αναταράξεων κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης μειώνει τις πιθανότητες για ναυτία και δυσφορία. Εκτός από τη βελτιστοποίηση της κατανομής ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς, το σύστημα εφαρμόζει ανεξάρτητο έλεγχο φρένων σε καθέναν από τους τέσσερις τροχούς για να μεγιστοποιήσει την πλευρική δύναμη που παράγεται από κάθε ελαστικό. Αυτό επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν τις στροφές με ελάχιστες διορθώσεις στο σύστημα διεύθυνσης. Στο εσωτερικό, μια οθόνη 12,3 ιντσών, τοποθετημένη στο κέντρο του πίνακα οργάνων, αναφέρει σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία ελέγχου του οχήματος, μέσω ενός περιβάλλοντος γραφικών.
Η ηλεκτρική τεχνολογία ελέγχου των τεσσάρων τροχών αυξάνει την αυτοπεποίθηση των οδηγών, σε ένα ευρύ φάσμα οδικών συνθηκών. Για παράδειγμα, όταν στρίβει σε χιονισμένους δρόμους, το όχημα μπορεί να ακολουθήσει πιστά την επιθυμητή γραμμή του οδηγού, χάρη στον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κινητήρα και των φρένων.
real.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου